با انشتار پستی از برانکو

عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس شد

ایرج عرب به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس انتخاب و جایگزین حمیدرضا گرشاسبی شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران به دلیل اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان از جمع سرخ پوشان پایتخت جدا شد و حتی امروز (دوشنبه) در محل کارش حاضر نشد، ایرج عرب، مسئول پشتیبانی باشگاه پرسپولیس به عنوان سرپرست معرفی و قرار است کارهای اجرایی و همچنین نقل و انتقالات را انجام دهد.

عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس شد

پس از اینکه گرشاسبی از باشگاه پرسپولیس جدا شد، وزارت ورزش و جوانان تصمیم گرفت تا از تیم مدیریتی فعلی این باشگاه یک نفر را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کند و با اعلام برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سرخپوشان، ایرج عرب این فرد است.

عرب ۱۳ آذر ۱۳۹۶ از سوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان مسئول پشتیبانی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد و حدود یک سال بعد توانست سرپرست این باشگاه شود.

لازم به ذکر است که موارد فوق بر اساس اطلاعات برانکو است و وزارت ورزش و جوانان و مسئولی از باشگاه پرسپولیس هنوز چیزی را تائید و اعلام نکرده است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام /

سرپرست باشگاه پرسپولیس مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
United Arab Emirates
عبدالهی الیگودرزی
۱۲:۴۸ ۲۰ آذر ۱۳۹۷
باتشکراززحمات برادرمان آقای گرشاسبی که واقعاسنگ تمام گذاشتند تیمر را باچقدربدهی تحویل گرفت و با چندین ملیارد تحویل داد . وحتما آقای عرب اگرمی خواهد مثل آقای گرشاسبی تو دل هواداران جاپیدا کنه باید راه گرشاسبی را ادامه بده و ازنظرات این بزگواراستفاده کنه . تا به امید خدا همین روند را ادامه بدهیم و برای چندمین بارمتوالی قهرمان بشیم . وجادارد ازمربی عزیزمان برانکو و هواداران فخیم و دوست داشتنی تشکر کنم . به امید موفقیت بیشتر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
باعرض تبریک خدمت آقای عرب ،باید بگم آقای عرب جایگاهی که شمادرحال حاضرقرارگرفته اید جایگاهی بسیار والا وبالا میباشد وباید به گونه عمل کنی که به قول معروف آب تو دل بچه ها تکون نخوره.خواهشا خیلی مراقب بچه ها و هواشی باش. این تیم طبق سایت های معتبر جهانی حمایت هوادارانی از کل دنیا داره. پس ارزش جایگاه شما بسیار بالاست خواهشا مراقب باش
Iran (Islamic Republic of)
مهدی ذبیحی
۱۹:۱۳ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
قانون بازنشستگی الکیه میخوان پرسپولیس رو ضعیف کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
عشق است پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
Iran (Islamic Republic of)
م.
۱۶:۳۸ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
آقای ناشناس :

من نمیدونم چرا.بعضیا سریع بحث قوم گرایی رو.پیش میارن؟
ایشون آقای ایرج عرب یک ایرانی هستن و نام خانوادگیشون عرب هست و دلیل نمیشه که بخاطر اون عرب باشن؟لطفاً کمی فکرکنید بعد نظر بدین
درضمن ایشون یکی از پرسنل زحمت کش باشگاه پرسپولیس هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
یه ایرانی رفت یه عرب اوردن ؟؟؟