عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌شود؟

قرار است ایرج عرب، جایگزین حمیدرضا گرشاسبی در باشگاه پرسپولیس شود.

عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس می شود؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود اینکه حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران به دلیل اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان تنها یک گام تا جدایی از جمع سرخ پوشان پایتخت فاصله دارد و حتی در روز‌های گذشته بحث استعفای او مطرح شده بود، اما او در اصفهان حضور دارد تا دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان را تماشا کند.

با این وجود باید پایان کار گرشاسبی را در باشگاه پرسپولیس قطعی دانست و در این وضعیت وزارت ورزش و جوانان قصد دارد از تیم مدیریتی فعلی این باشگاه که هم مورد مقبول گرشاسبی و هواداران باشد، یک نفر را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کند تا در این برهه حساس به امور جاری پرسپولیس آسیبی وارد نشود و اصلی‌ترین گزینه آن‌ها عرب است.

طبق شنیده ها، سرپرستی ایرج عرب (مسئول پشتیبانی باشگاه پرسپولیس) تا ۹۰ درصد قطعی است و حکم او نیز به زودی صادر می‌شود تا در فصل نقل و انتقالات بتواند امور اجرایی و ... انجام دهد.

عرب ۱۳ آذر ۱۳۹۶ از سوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان مسئول پشتیبانی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد و حدود یک سال بعد توانست سرپرست این باشگاه شود.

گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران که صبح امروز به اصفهان رفته بود، در فرودگاه در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد که امیدوار هستم پس از اینکه من رفتم، ایرج عرب جایگزین من شود، زیرا بهترین و موجه‌ترین گزینه ممکن است و در چند ماه گذشته که همکار بودیم، عملکرد خوبی داشت و بار اصلی باشگاه روی دوش او (عرب) بود.


بیشتر بخوانید:

گزینه‌های اصلی جانشینی گرشاسبی مشخص شدند

گرشاسبی: پرسپولیس را تنها نمی‌گذاریم/ عاشق سرخپوشان پایتخت شدم

فهرست ۲۰ نفره پرسپولیس برای دیدار با سپاهان


انتهای پیام/

سرپرست بعدی پرسپولیس پس از گرشاسبی کیست؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار