فردوس باید به عنوان محور اصلی در توسعه خراسان جنوبی بدرخشد

فردوس باید به عنوان یک محور اصلی در توسعه خراسان جنوبی بدرخشد و می تواند برای برخی شهرستان ها موتور محرک باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس طبس بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان فردوس گفت: برای پیروزی در جنگ اقتصادی و غلبه بر تحریم‌ها هیچ راهی جز کار و تلاش نداریم.


وی با اشاره به عدم بهره برداری از باند امداد و نجات فردوس افزود: درب اورژانس شهرستان فردوس که از چند ماه گذشته افتتاح شده هنوز بسته است و این موارد شایسته نیست و مدیران باید پیگیری کنند .


حسنی مقدم ، سرپرست سیاسی اجتماعی استانداری خراسان جنوبی نیز با اشاره به اینکه فرماندار جدید شهرستان فردوس هم بومی منطقه به هم از بدنه وزارت کشور است و گفت: جایگاه فرمانداری باید برای رفع مشکلات و گرفتاری های مردم باشد و در حال حاضر تنها راه برون رفت از وضعیت فعلی مدیریت جهادی است.


وی با اشاره به اینکه هر کس در استان برای مردم کاری انجام دهد باید مورد حمایت قرار گیرد، افزود: استان ما از بسیاری استان‌های دیگر چیزی کم ندارد و از مواهب الهی برخوردار است اما گاهی مدیریت خوبی برای استفاده از این موهبت ها نداشته ایم و برای استفاده از آن را برنامه ریزی نکرده ایم.
انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.