مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ؛

انشعابات غیرمجاز ساماندهی می‌شوند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از شناسایی ۲۰۰۰ انشعاب غیرمجاز خبر داد و گفت: انشعابات غیرمجاز ساماندهی می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علیرضا تخت شاهی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه آمار هدر رفت آب در استان بسیار بالا است، اظهار داشت : بخش عمده‌ای از آن را انشعابات غیرمجاز و افزایش ساخت‌و ساز غیرمجاز در کرمانشاه تشکیل می‌دهد.

وی افزود : انشعابات غیرمجاز در شهرک‌های حاشیه‌ای کرمانشاه مانند شهرک کرناچی رخ می‌دهد و تاکنون۲۰۰۰ انشعاب غیرمجاز در سطح استان شناسایی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه در صدد ساماندهی انشعابات غیرمجاز در استان هستیم، گفت: مشوق‌هایی برای این افراد در نظر گرفته ایم تا شاهد مشارکت هرچه بیشتر مردم در این زمینه باشیم.

وی تصریح کرد: هر زمان شهرداری مجوز ساخت‌وساز را صادر کنند ما مکلف به واگذاری انشعاب هستیم و بر اساس ماده ۸ قانون منع واگذاری خدمات و اراضی فاقد کاربری، وزارت نیرو موظف به ارائه هیچ‌گونه خدمات نیست.

تخت‌شاهی عنوان کرد: به منظور ساماندهی انشعابات غیر مجاز جلسات متعددی با فرماندار تشکیل شده و همچنین ابلاغ قانون جدید مصوبه هیئت دولت نیز جرایم نقدی و کیفیت سنگینی را برای مشترکین انشعاب غیرمجاز در نظر دارد با این حال ما از جنبه تعادل ورود پیدا خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه انشعابات غیر مجاز سرقتی و غیر قانونی استف گفت: در کرمانشاه از سوی دادستانی شعبه خاصی برای رسیدگی به جرایم وزارت نیرو اختصاص داده شده که گامی موثر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: با درنظر گرفتن مشوق درصدد ساماندهی انشعابات غیرمجاز و تبدیل آن به مجاز هستیم و باید این افراد از مشوق‌ها استفاده کنند در غیر این صورت مجبور به قطع انشعاب آنان خواهیم بود.

وی بیان کرد: ساماندهی انشعاب غیرمجاز برنامه‌ای هدفمند است و به هیچ عنوان از این مقوله کوتاه نمی‌آییم وبهتر است مردم پیش از تغییر قیمت انشعابات مراجعه کنند تا از خدمات فعلی بهره‌مند شوند .

 

 

انتهای پیام/د

بخش عمده‌ای از انشعابات غیرمجاز است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار