کرمانشاه؛

قول می‌دهیم مردم هرسین مشکل گل‌آلودگی آب نداشته باشند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: قول می‌دهیم مردم هرسین مشکل گل‌آلودگی آب نداشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛علیرضا تخت‌شاهی گفت:شهر هرسین سال گذشته به صورت استثنا و به دلیل بارندگی شدید دچار کدورت آب شد.
وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌ و اقداماتی که انجام شده به مردم قول می‌دهیم که این مشکل دوباره در هرسین تکرار نشود و مشترکین دچار مشکل نشوند
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه از در دست پیگیری بودن پکیج تصفیه‌خانه آب شهر هرسین خبر داد و اعتبار مورد نیاز آن را حدود هفت میلیارد تومان برآورد کرد.
تخت‌شاهی عنوان کرد: در حال پیگیری برای تامین اعتبار و انتخاب پیمانکار هستیم.
به گفته این مسئول، در کنار پکیج تصفیه‌خانه آب اقداماتی هم روی تاسیسات موجود انجام می‌شود تا دیگر در این بخش نیز مشکلی رخ ندهد.
وی سپس به تامین آب شهر سنقر اشاره کرد و افزود: تامین آب بلندمدت این شهر توسط شرکت آب منطقه‌ای در دست انجام است، اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه یادآوری کرد: به همین منظور ما در کنار طرح بلندمدت، حفر چاه برای تامین آب را انجام دادیم که یک مسکن کوتاه مدت است تا فعلا از فصول گرم سال عبور کنیم.
تخت‌شاهی در خصوص تامین آب شهر پاوه نیز خاطرنشان کرد: بر اساس تاکید استاندار و تلاشی که آب منطقه‌ای انجام می‌دهد امیدواریم تامین آب شهر پاوه بزودی به نتیجه برسد.
وی با بیان اینکه پروژه تامین آب بلندمدت پاوه از "هانی کوان" در حال انجام است، تاکید کرد: پاوه از دیرباز به دلیل شرایط توپوگرافی که داشته با محدودیت منابع آبی مواجه بوده و مشکل تامین آب در این شهر جدی است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه تصریح کرد: ما هم در کنار کاری که شرکت آب منطقه‌ای انجام می‌دهد تلاش می‌کنیم با مدیریت توزیع، مشکل آب شهر پاوه را حل کنیم.
تخت‌شاهی در خصوص سایر شهرهای استان که مشکل تامین آب دارند نیز گفت: در شهرهای شرقی استان از جمله کنگاور مشکل جدی است که برای این شهر نیز برنامه‌های بلندمدت طراحی شده است.
وی اظهار کرد: حتی خود شهر کرمانشاه نیز وضعیت مناسبی از نظر منابع آب ندارد، چون هنوز تامین آب از سد گاوشان به صورت نهایی انجام نشده و اگر مردم رعایت نکنند مشکل جدی ایجاد می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با بیان اینکه تامین آب بلندمدت با تولیت شرکت آب منطقه‌ای برای اکثر شهرهای بزرگ استان در برنامه است، افزود: به دلیل عدم تامین منابع مالی، این روند کند پیش می‌رود.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.