برگزاری کمیته بانوان تفرش با محوریت افزایش نشاط اجتماعی

کمیته بانوان شهرستان تفرش با دستور کار افزایش نشاط اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ کمیته بانوان شهرستان تفرش با حضور اعضا برگزار و پس از بحث و تبادل نظردر موضوع افزایش نشاط اجتماعی بانوان مقرر شد برنامه پیاده روی همگانی در شهرستان بصورت ماهانه اجرا شود.

در این نشست مقرر شد کلیه ادارات نسبت به اعلام برنامه‌های پیشنهادی خود با ذکر عنوان، زمان و مکان، در راستای طرح نشاط اجتماعی بانوان تا ۲۴ آذرماه، به فرمانداری اقدام کنند وکلیه طرح‌های ارسالی ادارات توسط کمیته بانوان تا تاریخ ۲۹ آذرماه جمع بندی و توسط دستگاه‌های مربوطه اجرا شود.

همچنین با عنایت به وجود جمعیت بانوان جوان در محله شهرک امام خمینی (ره) تفرش مصوب شد طرح نشاط اجتماعی در این مکان اجرا شود.

فراهانی فرماندار تفرش در این نشست تحکیم بنیان خانواده را در گرو سلامت و نشاط فردی و اجتماعی زنان به عنوان عنصر اصلی خانواده عنوان کرد.

فراهانی برگزاری دوره‌های آموزش روحی، روانی و ترویج تعالیم اسلامی و افزایش نشاط فردی در قالب آموزش‌های تفریحی، رفاهی و گردشگری، بازدید‌ها و بازی‌های بومی محلی و ورزش‌های همگانی به همراه اجرای دوره‌های تخصصی افزایش نشاط اجتماعی را خواستار شد.

وی انجام اقدامات فرهنگی متناسب با ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای احیای حس امیدواری و رضایت از زندگی در راستای مقابله با تهدیدات دشمن، ضروری دانست.

سرهنگ صادقی فرمانده سپاه تفرش هم گفت: خانم‌ها نه تنها ۵۰ درصد جامعه را تشکیل می‌دهند و نقش محوری در خانواده و کل جامعه را دارند.

سرهنگ صادقی افزود: اقتصاد مقامتی وکارگاه‌های سبک زندگی اسلامی و برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی از جمله اقدامات بسیج در جهت افزایش نشاط اجتماعی بانوان است.

برگزاری کمیته بانوان تفرش با محوریت افزایش نشاط اجتماعی

انتهای پیام/ج

مصوبات جلسه کمیته بانوان شهرستان تفرش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.