برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های زندگی در بنیاد ایلام

کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با هدف افزایش مهارت های خانواده های جامعه هدف به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های زندگی در بنیاد ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، اسدالله تولیده معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: با عنایت به تغییرات سریع در عرصه علم و دانش، امروزه آموزش یکی از استراتژی های اصلی دستیابی به سرمایه انسانی قلمداد می شود و اهمیت اساسی در پیشگیری از بروز مسائل و مشکلات دارد.

وی افزود: کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با هدف توانمند سازی خانواده های ایثارگر برای پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی و اختلالات رفتاری و ارتقا سلامت، بهداشت روان و ایجاد رفتارها و تعاملات سالم در مرکز مشاوره اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مدت سه روز برگزار می شود.

تولیده با بیان ضرورت اجرای کارگاه‌های آموزشی مهارتهای زندگی افزود: ارتقای بهداشت روانی افراد جامعه، غنای روابط انسانی، افزایش سلامت و رفتارهای سالم در سطح جامعه، تربیت درست فرزندان و تحکیم بنیان خانواده، نیازمند داشتن مهارت و دریافت آموزش های کابردی است لذا برگزاری چنین کارگاه‌هایی در سطح جامعه ضرورری است.

لازم به ذکر است در این دوره آموزشی تعداد 25نفر از همسران شهدا حضور داشتند که به مشکلات آنها در قالب مشاوره های فردی وگروهی رسیدگی شد.

انتهای پیام/اس

 

 

 

کارگاه آموزشی مهارت های زندگی در ایلام

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.