اجرای طرح زمستانه پلیس همزمان با سراسر کشور در گیلان

معاون اجتماعی پلیس راه گیلان گفت: ۴۵۰ مامور پلیس امسال در طرح زمستانه مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ محمد رضا خیرخواه معاون اجتماعی پلیس گیلان گفت: طرح زمستانه پلیس راه گیلان از صبح پنجشنبه ۲۲ آذر همزمان با سراسر کشور در گیلان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه، در اجرای طرح زمستانه ۴۵۰ مامور پلیس در قالب ۹۷ گروه مشارکت می‌کنند، افزود: طرح زمستانه پلیس راه با مشارکت پلیس راه، پلیس راهنمایی و رانندگی، یگان ویژه نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر، اورژانس، راهداری و شرکت امداد جاده‌ای اجرا می‌شود.

معاون اجتماعی پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه، تمام امکانات و تجهیزات لازم برای اجرای این طرح فراهم شده است، گفت: طرح زمستانه به مدت ۳ ماه برگزار می‌شود و ۶ تیم در گردنه‌های مهم گیلان مستقر بوده و تیم‌هایی نیز در جلگه استقرار می‌یابند.

سرهنگ محمد رضا خیرخواه افزود: به جز محور پونل به خلخال همه محور‌های ارتباطی گیلان باز بوده و محدودیت ترافیکی وجود ندارد و رانندگان با احتیاط و با رعایت قوانین رانندگی در محور‌های مورد نظر تردد کنند.

وی با اشاره به اینکه، توجه نکردن به جلو، سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ و رعایت نکردن سرعت مجاز از علل مهم این تصادفات است، گفت: رانندگان می‌توانند با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوانح رانندگی جلوگیری کنند.

معاون اجتماعی پلیس راه گیلان: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های گیلان با شماره ۱۴۱ و یا ۳۳۳۱۱۱۱۱ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/م.ع

طرح زمستانه پلیس در گیلان اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.