ساخت و بازسازی ۱۹ امامزاده در استان زنجان

معاون بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت:یکی از اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به عنوان متولی بخش امامزادگان بازسازی و ساخت و توسعه بقاع متبرکه است

کار ساخت و بازسازی ۱۹ امامزاده در حال انجام استداود قاسملو معاون بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با بیان اینکه یکی از موضوعات قابل توجه توسط معاونت بهره‌وری اوقاف در این بخش بازسازی امامزادگان است، گفت: در همین راستا امسال کار ساخت و بازسازی ۱۹ امامزاده در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه در برخی از شهرستان‌ها کار ساخت و بازسازی به پایان رسیده و کار تکمیل شده است، تصریح کرد: از جمله اقداماتی که در این بخش انجام شده شامل ساخت و تعمیر سرویس بهداشتی، تعمیر و مرمت و احداث تربت‌خانه، ساخت شبستان، تعمیر و مرمت راه دسترسی است.

قاسملو با اشاره به منابع هزینه‌کرد ساخت و تعمیر امامزادگان نیز گفت: برخی از امامزادگان درآمد دارند، ولی برخی فاقد درآمد هستند که برای این امر ۴۰۰ میلیون تومان از منابع موجود در نظر گرفته شده است.

معاون بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: احداث ۵۰۰ هزار متر مربع راه دسترسی، تعمیر و مرمت یک هزار و ۵۰۰ متر از فضای امامزادگان از جمله اقداماتی است که در امامزادگان و با اختصاص مبلغ ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان صورت گرفته است.

وی همچنین از بازگشایی راه امامزاده محمود (ع) روستای اوچ تپه به میزان ۲ هزار متر با همکاری جهاد سازندگی خبر داد و گفت: این اقدامات نیز در قالب طرح مودت و کمک‌های مردمی صورت گرفته است.

گفتنی است، هم اکنون به میزان یک هزار متر پروژه نیمه تمام در امامزادگان وجود دارد.
انتهای پیام/ن
 
 

بازسازی امامزادگان در استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.