ویوو مدل Supernova Red گوشی V11 Pro را معرفی کرد

شرکت ویوو به صورت رسمی نسخه Supernova Red گوشی V11 Pro خود را معرفی کرد.

ویوو مدل Supernova Red گوشی V11 Pro را معرفی کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود دو هفته پیش اعلام شد که ویوو قصد دارد گوشی V11 Pro را با رنگ Supernova Red تولید کند و بالاخره این خبر به حقیقت پیوست و انجام شد. این شرکت دستگاه V11 Pro را با رنگ جدید در لیست خود قرار داده است و در سایت آمازون هند به فروش می‌رسد. قیمت این گوشی حدود 365 دلار است که این هزینه برای حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی خرج می‌شود که برای رنگ‌های دیگر از جمله مشکی و طلایی این گوشی هم همین قیمت در نظر گرفته شده است.

ویوو V11 Pro در هر جای جهان V11 شناخته می‌شود. این گوشی هوشمند دارای نمایشگر AMOLED به اندازه 6.41 اینچ است که اسکنر اثر انگشت زیر آن قرار گرفته است. در قسمت بالای این صفحه نمایش هم یک بریدگی قطره‌ای در نظر گرفته شده است که دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی در آن قرار دارد. تنوع حافظه این گوشی همراه با پردازنده Snapdragon 660، به صورت 6/64 و 6/128 گیگابایت است.

مدل Supernova Red گوشی V11 Pro حدود 365 دلار قیمت خواهد داشت که به صورت اینترنتی از وبسایت ویوو و سایت آمازون قابل خریداری است و روی آن جوایزی از جمله مبالغ نقدی و هدفون بلوتوث هم اهدا خواهد شد.


بیشتر بخوانید: اطلاعات جدید Vivo NEX 2 منتشر شد


انتهای پیام/

ویوو V11 Pro Supernova Red معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار