هوشنگ جاوید:

پیشبرد فرهنگ متعهد و متخصص انقلاب اسلامی از اهداف جشنواره ققنوس است

دبیر علمی جشنواره ققنوس گفت: اگر جشنواره از سوی مسئولان جدی گرفته شود نتیجه خوبی برای فرهنگ متعهد و متخصص انقلاب اسلامی خواهد داشت.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هوشنگ جاوید دبیر علمی سومین جشنواره فرهنگی دانشجویی ققنوس گفت: در دورانی که دشمنان انقلاب اسلامی در تلاش برای خدشه وارد کردن چهره جوانان ماست ۳۱ هزار اثر ارائه شده در این جشنواره از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی افزود: این جوانان توانایی معرفی چهره فرهنگی انقلاب اسلامی را در اینده نزدیک دارند.
دبیر علمی جشنواره ققنوس گفت: اگر جشنواره از سوی مسئولین جدی گرفته شود نتیجه خوبی برای فرهنگ متعهد و متخصص انقلاب اسلامی خواهد داشت.
وی درباره حمایت ها از آثار جشنواره نیز خاطرنشان کرد: حمایت های مادی و معنوی قطعا وجود خواهد داشت؛ حمایت معنوی به معنای برقراری ارتباط این هنرمندان و رسانه هاست که باید از سوی سازمان بسیج داشنجویی صورت بگیرد. وظیفه مسئولین تشویق این هنرمندان متعهد است.
جاوید خاطرنشان کرد: دانشجویان فنی مهندسی، پزشکی و ادبیات در میان این هنرمندان وجود دارند و این حضور برای آن است تا حرف خود در عرصه فرهنگی کشور را بیان کنند.
دبیر علمی جشنواره ققنوس با اشاره به نقش بسیج دانشجویی در برگزاری این جشنواره گفت: بسیج دانشجویی استان های ما در سطح بالایی جشنواره استانی خود را برگزار کردند.
وی درباره روند داوری آثار گفت: برای داوری این جشنواره یک تیم رسانه ای قوی انتخاب شدند. دربحث گرافیکی از خانه طراحان اوج،در زمینه تئاتر از حسین فدایی حسین، در فیلم از رضا گرجی، در بخش تئاتر خیابانی از کوروش زارعی و بخش سینما از رضا هاشم زاده بهره گرفته ایم.
جاوید در مورد پرورش هنرمند متعهد گفت: بسیج دانشجویی برای پرورش هنرمند متعهد بستر خوبی را فراهم کرده است و بستر جشنواره ققنوس بستری برای این پرورش است. تعریف هنر متعهد براس آینده از درون جشنواره ققنوس بیرون خواهد آمد.
وی در پایان با اشاره ه کیفیت بالای آثار جشنواره نیز خاطرنشان کرد: برخی از آثار جشنواره قابلیت حضور و منتخب شدن در جشنواره های بین المللی دانشجویی را دارند. جشنواره ققنوس توانایی ایجاد مسیر هنر متعهد را دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره ، ققنوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار