سیدجلال‌حسینی: لطفا در مورد پرسپولیس اگر سند دارید رو کنید/ راحت پرسپولیس را اذیت می‌کنند

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نمایندگی از بازیکنان به باشگاه آمدم تا با گرشاسبی در مورد اینکه چه مسائلی قرار است اتفاق بیافتد صحبت کنم.

حسینی: مهمترین موضوعی که الان وجود دارد بلاتکلیفی است/ پرسپولیس را خیلی راحت اذیت می کنندسید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد حضورش در باشگاه پرسپولیس و جلسه با حمیدرضا گرشاسبی گفت: مهمترین موضوعی که الان وجود دارد بلاتکلیفی است که کار‌ها را سخت‌تر می‌کند. از طرف بازیکنان به باشگاه آمدم تا با گرشاسبی در مورد اینکه چه مسائلی قرار است اتفاق بیافتد صحبت کنم.

او ادامه داد: امیدواریم این بلاتکلفی هر چه زودتر حل شود تا کار‌های باشگاه برای نیم فصل به مشکل نخورد. بحث اردو وجود دارد، موضوع جذب بازیکنان جدید نیز از اهمیت خاصی برخوردار است و همین بازیکنانی که الان در تیم حضور دارند و برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنند مشکلاتی دارند که خواهان رفع آن هستند. برای موفقیت ابتدا باید این مشکلات رفع شود.

حسینی در مورد سال سختی که تیم پرسپولیس پشت سر گذاشته است گفت: دوست ندارم در مورد مسائل تیم‌های دیگر صحبتی داشته باشم، اما تیم پرسپولیس یک سال سخت را پشت سر گذاشته است و الان نیز ما به دنبال این هستیم با رفع مشکلات بتوانیم روند خودمان را ادامه دهیم.

او ادامه داد: یکسال است که ما با ۱۱ بازیکن اصلی بازی می‌کنیم. در ابتدای فصل چند بازیکن اصلی تیم از ما جدا شدند و چند بازیکن نیز به علت مصدومیت در کنار ما نیستند، اما با همین شرایط سخت ادامه دادیم.

حسینی در مورد افرادی که می‌گویند به پرسپولیس کمک می‌شود گفت: پرسپولیس را خیلی راحت اذیت می‌کنند. بعضی‌ها می‌گویند به پرسپولیس کمک می‌شود، از کسانی که چنین حرفی می‌زنند درخواست می‌کنم با سند صحبت کنند.

او در مورد مشکلات بازیکنان و باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: بعد از پشت سر گذاشتن سختی‌ها نیاز داریم تیم را تقویت کنیم، اما نمی‌توان هیچ کاری انجام دهیم. ۲ ماه است بازیکنان مشکلاتی دارند که نمی‌دانیم چگونه رفعش کنیم. با این عملکرد فقط به یک تیم پرطرفدار فوتبال کشورمان ضربه می‌زنند. منتظر روز‌های خوب هستیم.

حسینی در مورد اینکه با جذب بازیکنان جدید بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی آیا شرایط تغییر خواهد کرد و می‌توانند به روند خوب خود ادامه دهند گفت: ۴-۵ بازیکن جدید که جذب شده اند به درد ما می‌خورد که تیم خسته نشود. مسئولان باید مشکلات را بررسی کنند. خود برانکو برای رفع این مشکلات فکر‌های زیادی دارد و تلاش می‌کند که یک تیم آماده برای نیم فصل دوم داشته باشد. ما لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم. مشکلات باشگاه پرسپولیس خیلی بیشتر از آن چیزی است که از بیرون آن دیده می‌شود.

او ادامه داد: هر کاری که هواداران از ما بخواهند انجام خواهیم داد. بازیکنان تیم به خاطر خوشحالی هواداران تا الان سکوت کرده اند و همین روند را ادامه خواهند داد.


بیشتر بخوانید:

نظر وزیر ورزش و جوانان در مورد قیمت استقلال و پرسپولیس

شایعات مدیریتی پرسپولیس داغ شد

آیا بیرانوند به بازی بعدی پرسپولیس می رسد؟


انتهای پیام/

صحبت های حسینی در مورد جلسه با گرشاسبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
به کی روکنیم وقتی همه پرسپولیسین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۰ آذر ۱۳۹۷
سید جان سند تا دلت بخواد هست ولی برا کی بفرستیم وقتی سکاندارها همه پرسپولیسی هستن.