برگزاری مراسم تودیع و معارفه سرپرست فدراسیون کاراته

مراسم تودیع و معارفه سرپرست فدراسیون کاراته با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم تودیع و معارفه محسن آشوری با حضور سید محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و باشگاه‌های وزارت ورزش، محمد صادق فرجی رئیس سابق فدراسیون و همچنین حضور روسای هییت‌های مختلف کاراته از ساعت ۱۶ امروز سه شنبه برگزار شد.

برگزاری مراسم تودیع و معارفه سرپرست فدراسیون کاراته

شروین اسبقیان در حاشیه این مراسم گفت: سلطانی فر و داورزنی اعلام کردند که فرجی مدیر موفق است و به لحاظ قانونی باید او کنار می‌رفت و به دنبال این بودند که کار فرجی درست شود تا در مدیریت کاراته بماند.

او ادامه داد: از فرجی انتظار می‌رفت که قانون را رعایت کند و او هم به خوبی این کار را انجام داد. از احترام او به قانون سپاسگزار هستم.

برگزاری مراسم تودیع و معارفه سرپرست فدراسیون کاراته

اسبقیان افزود: کوچکترین مشکلی وزارت ورزش و جوانان درباره اجرایی کردن قانون در فدراسیون کاراته نداشت.

محمد شروین اسبقیان در پایان صحبت‌های خود به طور رسمی محسن آشوری را به عنوان سرپرست فدراسیون کاراته معرفی کرد.

محمد صادق فرجی در حاشیه مراسم تودیغ و معارفه سرپرست فدراسیون کاراته بیان کرد: امروز اتحاد و همدلی و آرامش در جامعه کاراته ایجاد شده است. در مدت دو سال حضورم علاوه بر بحث‌های فنی، مطالب زیادی در مکتب اخلاق کاراته آموختم و قلبم همواره با کاراته است.

او ادامه داد: علاوه بر بحث افتخارات بین المللی که ویترین فدراسیون کاراته است در بخش آمورشی هم کارگاه‌هایی راه اندازی شد. در بخش اداری نیز آیین نامه‌ها را بازنگری و تدوین کردیم. اساسنامه فدراسیون بومی شد و شش رئیس سبک را وارد مجمع کرده و اختیارات رئیس فدراسیون را محدود کردیم. انضباط مالی در فدراسیون انجام و تراز مالی پیش بینی شد که هم اکنون به روز است.

فرجی عنوان کرد: از نظر مالی مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان در حساب فدراسیون قرار دارد که برای اعزام تیم ملی به لیگ فرانسه با مشکل مواجه نیستیم. خوشبختانه هم تراز با فدراسیون تکواندو بودجه دریافت می‌کنیم.

در ادامه آشوری سرپرست فدراسیون بیان کرد: مدیریت من دوران گذار است و تلاش می‌کنم که امانت دار و وارث خوبی برای کاراته در این زمان کوتاه باشم و زمینه را برای رئیس بعدی فراهم کنم تا به موفقیت در المپیک ختم‌شود.

او عنوان کرد: از خانواده کاراته می‌خواهم که در کنار ما باشند تا این مسیر به موفقیت ختم شود.


بیشتر بخوانید:

اسدپور: آسیایی‌ها حریف ما در رقابت‌های جهانی پومسه هستند/نتایج به سلیقه داوران بستگی دارد

ریزش دومینو وار در تکواندوی باشگاهی ایران

فقر قراردادی در تکواندو/ عرق‌هایی که ارزان روی شیاپچانگ می‌چکد


انتهای پیام/

مراسم تودیع و معارفه فدراسیون کاراته برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.