مدیرعامل پرسپولیس با دستور وزیر ماندنی شد

مسعود سلطانی‌فر به حمیدرضا گرشاسبی گفته است تا زمان مشخص شدن وضعیت مدیریت باشگاه پرسپولیس باید در محل کارش حاضر باشد.

مدیر عامل پرسپولیس با دستور وزیر ماندنی شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به دلیل مشخص نبودن وضعیت مدیریت باشگاه پرسپولیس تهران و غیبت‌های حمیدرضا گرشاسبی در ساختمان باشگاه، او بعد از بازی با سپاهان چند روزی غایب بود تا اینکه امروز (سه شنبه) به میدان پیروزان (محل باشگاه پرسپولیس) رفت و با ۲ کاپیتان پرسپولیس (سید جلال حسینی و حسین ماهینی) جلسه گذاشت.

البته دیروز (دوشنبه) طبق اعلام برانکو ایوانکوویچ، ایرج عرب به عنوان سرپرست باشگاه معرفی شد و در این نشست حضور داشت، اما نکته مهم آن است که وزارت ورزش و جوانان هنوز حکم عرب را امضا نکرده و مسعود سلطانی فر در صدد است تا زودتر پرسپولیس را از بلاتکلیفی خارج کند.

طبق اعلام یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس، پس از اینکه گرشاسبی در محل این باشگاه حضور نیافت، وزیر ورزش و جوانان طی یک تماس تلفنی به گرشاسبی اعلام کرد تا امروز (سه شنبه) به محل باشگاه برود تا کار‌های مدیریت را انجام دهد. سلطانی فر در ادامه گفت: درحال تلاش است تا  وضعیت پرسپولیس زودتر سر و سامان بگیرد.

شنیده ها حاکیست؛ تکلیف حضور گرشاسبی در باشگاه پرسپولیس فردا (چهارشنبه) مشخص می‌شود و به احتمال زیاد او در پست مدیرعاملی باقی خواهد ماند.

گفتنی است، پس از اجرای قانون منع بکار گیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی، ابتدا بیان شد گرشاسبی رفتنی است و ایرج عرب جای او را خواهد گرفت،

قرار است تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس فردا (چهارشنبه) مشخص شود.


بیشتر بخوانید:

نظر وزیر ورزش و جوانان در مورد قیمت استقلال و پرسپولیس

شایعات مدیریتی پرسپولیس داغ شد

آیا بیرانوند به بازی بعدی پرسپولیس می رسد؟


انتهای پیام/

گرشاسبی در باشگاه پرسپولیس ماندگار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی طاهری
۱۹:۳۱ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
نگذارید حاشیه گریبان تنها افتخار ایران و آسیا بگیرد‌
پرسپولیس محبوب دلها