آشنایی با ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران

با حکم وزیر ورزش و جوانان، ایرج عرب به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های دولتی، حمیدرضا گرشاسبی از مدیرعاملی پرسپولیس جدا شد و به جای او، ایرج عرب به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران انتخاب شد.

عرب سابقه مدیریت در حراست وزارت ورزش و جوانان را دارد و ۱۴ آذر ۱۳۹۶ از سوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان مسئول پشتیبانی و مالی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد و حدود یک سال بعد توانست سرپرست این باشگاه شود. البته مسعود سلطانی فر، وزارت ورزش و جوانان تلاش زیادی کرد تا گرشاسبی در مدیریت باشگاه پرسپولیس باقی بماند اما این اتفاق رخ نداد تا عرب سرپرست سرخپوشان شود.

او چندی پیش همراه با گرشاسبی  در اصفهان حاضر شد و بازی تیمش مقابل سپاهان اصفهان را از نزدیک تماشا کرد و در روزهایی که گرشاسبی در ساختمان باشگاه پرسپولیس غایب بود، کارهای اجرایی را عرب انجام می داد. همچنین او در برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی نیز نقش سرپرستی داشت و کلیه برنامه‌های مربوط به فینال زیرنظر او انجام می گرفت.

البته درحال حاضر عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس است و احتمال دارد در ماه های آینده محمد مهدی نبی، صادق درودگر و حتی رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس معرفی شود.

گرشاسبی در آخرین روزهای مدیریت خود در باشگاه پرسپولیس در گفتگو با رسانه ها درباره تجربیات عرب بیان کرد، امیدوار هستم پس از اینکه من رفتم، ایرج عرب جایگزین من شود، زیرا بهترین و موجه ترین گزینه ممکن است و در چند ماه گذشته که همکار بودیم، عملکرد خوبی داشتند و بار اصلی باشگاه روی دوش او (عرب) بود. برای جایگزینی من و اینکه همین روند باشگاه ادامه باشد، بهترین گزینه عرب است.

همچنین عرب که به عنوان سرپرستی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد، اظهار داشت ابتدا از اعتماد مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان تشکر می کنم و همچنین از زحماتی که گرشاسبی کشید، ممنون هستم. هرچند که با وجود موفقیت‌های چشم‌گیر او و با تلاش‌های مسئولان وزارت ورزش متأسفانه نتوانستیم از ظرفیت‌های گرشاسبی استفاده کنیم. هرچند که حتماً از تجربیات او در باشگاه پرسپولیس استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم مسیر موفقیت‌ها را ادامه دهیم و دل هواداران پرسپولیس را شاد کنیم.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.