لشکر سایبری بسیج تشکیل شد

مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج از تشکیل لشکر سایبری بسیج خبر داد و گفت: لشکر سایبری بسیج براساس منویات رهبر معظم انقلاب در سراسر کشور در حوزه شبکه اجتماعی با تولید محتوا، سواد رسانه‌ای، امنیت سایبری تشکیل شده است.

لشکر سایبری بسیج تشکیل شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسلم معین در دیدار با امام جمعه بوشهر با تاکید بر حرکت جهادی در فضای مجازی در راستای آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی بیان داشت: فعالیت‌های بسیج در فضای مجازی با مدل مبنایی آغاز شده است.

مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج از طراحی مدل بومی در عرصه فضای مجازی خبرداد و بیان کرد:یک مدل بومی بر اساس امکانات موجود طراحی شده است که با زیرساخت‌های موجود اجرایی می‌شود.

معین با بیان اینکه لشکر سایبری بسیج تشکیل شده است افزود: لشکر سایبری بسیج براساس منویات رهبر معظم انقلاب در سراسر کشور تشکیل شده و با ساختاری مشخص در حوزه شبکه اجتماعی با تولید محتوا، سواد رسانه‌ای، امنیت سایبری و رصد این حوزه فعالیت می‌کند.

وی با تاکید بر توجه به آموزش در عرصه فضای مجازی در لشکر سایبری بیان کرد: لشکر سایبری در ابتداء با آموزش می‌تواند نقش موثری در رویداد‌ها داشته باشید.

مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج با اشاره به واکنش بیگانگان نسبت به تشکیل ارتش سایبری در ایران گفت: برگزاری رویداد بزرگ فعالان فضای مجازی بسیج سبب شد که رسانه‌های بیگانه به این موضوع واکنش نشان دهند و از تشکیل لشکر سایبری احساس نگرانی کنند.

معین با تاکید بر نقش مهم علما و روحانیون در این عرصه گفت: نقش علما می‌تواند در فضای مجازی اثر گذار باشد.

انتهای پیام/م

نقش علما در فضای مجازی اثرگذار است

برچسب ها: سپاه ، جنگ نرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.