واکنش روسیه به اظهارات وزیر خارجه آمریکا درباره برگزاری رزمایش با ونزوئلا

وزارت خارجه روسیه و کرملین به سخنان مایک پمپئو درباره برگزاری رزمایش با ونزوئلا واکنش نشان دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت خارجه و کاخ ریاست جمهوری روسیه در واکنشی فوری به سخنان مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا درباره برگزاری رزمایش با ونزوئلا، آن‌ را نقض آشکار قوانین و مقررات دیپلماتیک توصیف کردند.

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد سخنان مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در زمینه استقرار هواپیماهای روسیه در ونزوئلا ارتباطی با سمت او به عنوان دیپلمات ارشد آمریکا ندارد.

 سخنگوی کرملین نیز اظهارات پمپئو را یک اتهام جدی توصیف کرد و گفت که این سخنان کاملا نامناسب هستند.

وزیر خارجه آمریکا پیش از این در توییتی نوشته بود: «دولت روسیه بمب افکن‌های خود را از نیمه راه جهان به ونزوئلا فرستاده است. مردم روسیه و ونزوئلا باید متوجه این مسئله باشند که دو دولت فاسد در حالی که مردمشان زجر می‌کشند در حال حیف و میل کردن سرمایه‌های عمومی و خفه کردن آزادی و استقلال هستند»!

وزیر دفاع ونزوئلا دوشنبه شب اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور یک رزمایش هوایی را با روسیه برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
البته رزمایش روسیه ونزعلا در حیاط خلوت آمریکا حق روسیه ومتحدانش است اما قبل از هرچیر روسیه وچین وایران وترکیه باید به فکر تشکیل سازمان ملل آسیایی باشند چون سازمان ملل در خاک آمریکا زیر نظر آمریکاست نمی شود در سازمان ملل آمریکایی کاری علیه آمریک انجام دادوباید بادعوت کشور های آسیایی سازمان ملل آسیایی راتشکیل داد که فقط به فکر منافع کشورهای اسیایی باشدوزمانی که سازمان ملل آسیایی تشکیل شد باید با فرمان سازمان ملل آسیایی ناتو آسیایی تشکیل شود برای دفاع از آسیا وتشکیل نیرو دریایی مقتدر آسیایی برای لشکر کشی به خاک آمریکا ونابودی کل ایالات متحده آمریکا
آخرین اخبار