رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد با هشدار در مورد شگردهای جدید برخی افراد سودجو مبنی بر کلاهبرداری از طریق تماس های تلفنی، گفت: مردم استان باید بیش از پیش در این زمینه هوشیار باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ، سرگرد روح الله شهبازی پور گفت: افراد کلاهبردار و فرصت طلب با عناوین مختلف با افرادی که در سایت‌های تبلیغاتی اجناس خود را برای فروش می‌گذارند تماس تلفنی برقرار و با ترفند‌های مختلف آن‌ها را به پای عابر بانک کشانده و حساب آن‌ها را خالی می‌کنند.

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد افزود: این کلاهبرداران از اشخاص با عناوین مختلف شامل رادیوجوان، شرکت مخابرات و تلفن همراه، سایت های تبلیغاتی مانند برنامه دیوار آگهی تبلیغ فروش جنس یا اجناسی را می‌دهند به صورت تلفنی تماس و خود را مدیر یک شرکت یا هتل معروف معرفی و تقاضای کالا به مقدار زیاد می کنند.

وی تصریح کرد: فروشنده تقاضای شماره حساب برای واریز ثمن معامله را به صورت حواله می‌ کند و بعد از گذشت مدتی با فروشنده تماس گرفته و اعلام می کند که وجه به حساب شما واریز شده و جهت تأیید حواله باید به نزدیکترین عابر بانک مراجعه کنید.

سرگرد شهبازی پور بیان کرد: افراد فرصت طلب با این ترفند اشخاص را ترغیب و وادار به حرکت به سمت خود پرداز بانک‌ها کرده و با صحبت‌های فراوان و اغفال، ذهن آنان را منحرف و موفق به انتقال وجه از حساب اشخاص به حساب مورد نظر خود می کنند.

انتهای پیام/غ

کلاهبرداری تلفنی در کمین افراد

برچسب ها: پلیس فتا ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.