ثبت نام ۲ هزار نفر در طرح تربیت حافظان قرآن در خراسان شمالی

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی از ثبت نام دو هزارنفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم از ابتدای سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام محمد صالحی نیا رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی با بیان این که سهمیه امسال برای استان در طرح تربیت حافظان قرآن کریم پنج هزار و ۲۰۰ نفر پیش بینی شده است،گفت:  ثبت نام از متقاضیان شرکت در مرحله هفتم طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه از نیمه فروردین ماه امسال آغاز شده و تاکنون دو هزارنفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم در استان ثبت نام کردند.

وی افزود: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم طرح تربیت حافظان قرآن از سال ۹۱ در دستور کار همه نهاد‌های فرهنگی قرار گرفته و امسال به عنوان هفتمین سال ، این طرح در کشور و استان اجرایی می‌شود.

صالحی نیا گفت: آزمون طرح تربیت حافظان قرآن امسال نیز همانند سال گذشته در قالب دو بخش شفاهی و کتبی و رشته‌های حفظ ترتیبی حفظ کل حفظ ۲۰، ۱۰، ۱۵، ۵، ۲ و نیم جزء، جزء ۳۰، یک و ۳۰، یک، دو و ۳۰ و حفظ موضوعی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان گفت: آزمون پایانی حفظ موضوعی و ترتیبی ۹ اسفند ماه امسال همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ب 

طرح تربیت حافظان قرآن در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.