اهداء ۲۱۸۹ سری جهیزیه به نوعروسان کرمانی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان از اهدا ۲۱۸۹ سری جهیزیه از ابتدای امسال تاکنون به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان خبرداد.

اهداء ۲۱۸۹ سری جهیزیه به نوعروسان کرمانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ ناصر شیبانی ؛معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی ره استان کرمان با اشاره به اینکه اهداء جهیزیه به نوعروسان نیازمند و کمک به ازدواج زوج‌های نیازمند یکی از برنامه‌های مهم این نهاد برای ترویج فرهنگ ازدواج آسان در بین زوج‌های جوان تحت حمایت است، گفت: ۲۱۸۹ سری جهیزیه از ابتدای امسال تاکنون به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان اهداء شده است.

وی افزود: برای اهداء جهیزیه به این نوعروسان شش میلیارد و ۵۶۷ میلیون تومان از محل منابع امدادی هزینه شده است

.شیبانی ترویج سنت حسنه ازدواج، فراهم کردن زمینه ازدواج آسان در بین جوانان تحت حمایت و افزایش فرهنگ کمک و مشارکت مردم خیر در امر ازدواج جوانان نیازمند را از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد در پرداخت جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد اعلام کرد.

وی ضمن تشکر از حمایت خیران در برنامه‌های مختلف حمایتی این نهاد و همچنین مشارکت در پرداخت کمک‌ هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت گفت: خوشبختانه لیست پشت نوبتی‌های دریافت جهیزیه در استان کرمان به صفر رسیده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: خیران و افراد نیکوکار می‌توانند با مشارکت در طرح‌های کوثر و آینه و شمعدون کمیته امداد با کمک به تأمین کمک‌هزینه جهیزیه زوج‌های نیازمند قدم‌های مثبتی در جهت ترویج فرهنگ ازدواج بردارند.


انتهای پیام/س

اهدا ۲۱۸۹ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار