پروژه راه اندازی دومین دیوارنگاره خوزستان کلید خورد

پروژه راه اندازی دومین دیوارنگاره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با عنوان «گذر قصه‌های 2» با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز کلید خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در نشست مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان و معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار اهواز آغاز به کار پروژه‌ راه‌اندازی دومین دیوارنگاره کانون خوزستان با عنوان «گذر قصه‌های 2» با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری اهواز در منطقه کوی آغاجاری کلید خورد.

پروژه راه اندازی دومین دیوارنگاره خوزستان کلید خورد

احمد سراج، معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار اهواز در این نشست با اشاره به مأموریت‌های بسیار وسیع شهرداری گفت: معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری اهواز آماده هرگونه همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خدمت‌رسانی بیشتر به مردم شریف اهواز است.

وی افزود: کانون و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز می‌توانند با هم‌افزایی ویژه در ظرفیت‌های مختلف در راستای خدمت‌رسانی به مردم گام‌های بلندی بر دارند و در همین راستا ما آمادگی کامل داریم فضاهای مورد نیاز کانون در کتابخانه شهید دلفی در کوی آغاجاری و سراهای محله در مناطق ملاشیه، کیانشهر، کوی نبوت و کوی رمضان را تأمین کنیم تا کانون با نام خود فعالیت‌هایش را به مردم شریف اهواز ارائه کند.

پروژه راه اندازی دومین دیوارنگاره خوزستان کلید خورد

سراج در بخش دیگری از سخنان خود به کارهای مشترکی که کانون و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز می‌توانند انجام دهند اشاره کرد و بیان داشت: این 2 نهاد می‌توانند با یکدیگر در برگزاری جشن‌های مناسبتی، جشنواره‌های فرهنگی هنری، تولید محتوا برای خانه‌های بازی، جنگ‌های شبانه و برگزاری نشست‌های ادبی و محافل قرآنی همکاری‌های دوسویه داشته باشند و ما در انجام این همکاری‌ها اعلام آمادگی کامل می‌کنیم.

پروژه راه اندازی دومین دیوارنگاره خوزستان کلید خورد

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار اهواز در ادامه تصریح کرد: کانون می‌تواند همچنین از ظرفیت و پتانسیل فرهنگسرای علوی، چمن‌های مصنوعی و تالار شهر شهرستان اهواز در اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، و مذهبی خود در خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان و خانواده‌های اهواز استفاده کند.

این مقام مسئول همچنین اعلام آمادگی کرد به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ایام‌الله دهه مبارک فجر جشن‌های شبانه را با همکاری کانون در اهواز برگزار نماید.

پروژه راه اندازی دومین دیوارنگاره خوزستان کلید خورد

وحید کیانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان نیز در این نشست با ارائه مختصری از تاریخچه کانون و گزارش عملکرد این نهاد فرهنگی در استان خوزستان گفت: کانون در استان خوزستان از ظرفیت‌ها و پتانسیل بسیار خوبی در خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آن‌ها برخوردار است که مردم ما کمتر با آن آشنا هستند و ما تلاش خواهیم کرد با همکاری سازمان‌های فرهنگی این آشنایی روز به روز بهتر شود.

پروژه راه اندازی دومین دیوارنگاره خوزستان کلید خورد

وی با بیان این‌که کانون در همکاری با معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز در اجرای پروژه‌های فرهنگی مشترک آمادگی کامل دارد اذعان داشت: ما در کانون مربیان و کارشناسان خوب و کارآزموده داریم که با یاری آن‌ها بهترین برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی را برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آن‌ها برگزار می‌کنیم.

پروژه راه اندازی دومین دیوارنگاره خوزستان کلید خورد

کیانی آغاز همکاری‌های کانون و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز با راه‌اندازی دومین دیوارنگاره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با عنوان «گذر قصه‌های 2» را به فال نیک گرفت و بیان کرد: ان شاءالله این همکاری هار با برگزاری سیزدهمین جشنواره نمایش عروسکی استان خوزستان ادامه پیدا خواهد کرد و برای خدمت رسانی بیشتر به مردم تداوم خواهد یافت.

گفتنی است: نشست مشترک مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان و معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار اهواز با بازدید از فعالیت های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز پایان یافت.

انتهای پیام/گ

آغاز بکار دومین پروژه دیواره نگاره در خوزستان

برچسب ها: اخبار فرهنگی ، نقاشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.