پیامک‌های دریافتی 97/09/20به گزارش گروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و یکم آذر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

7701...0915: همونطور که می دانید امتحان ورودی دبیرستان های نمونه از پارسال حذف شده است و با این کار فقط دانش آموزانی به این مدارس راه می یابند که پارتی داشته باشند و دانش آموزان با استعدادی مثل پسر خودم چون پارتی ندارد نمی تواند وارد این مدارس بشود. خواهش می کنم این مساله را به جد پیگیری کنید. این خیلی بی عدالتی هست.

 

2515...0911: در تاریخ ۲۲ مهرماه در طرح پیش فروش محصولات اسنوا ثبت نام کردم ولی بعد از ۲ ماه هی امروز فردا می کنند که قطعه باید از گمرک ترخیص بشود. ما به خاطر اینکه این طرح از طریق صدا وسیما توسط گزارشگر سازمان با نماینده اسنوا اطلاع رسانی شد ثبت نام کردیم لذا خواهشمندم پیگیری کنید که چرا سرموعد تحویل نمی دهند. با تشکر

 

6468...0922: شما گفتين مالیات مسکن مهر ۳۰۰ تومان است و از ما سال ۹۲ یک میلیون و چهار صد هزار تومان مالیات گرفتند. هر کاری کردیم هم پس ندادند. مسکن مهر بندر دیر استان بوشهر قرار بود فقرا صاحب خانه بشوند. 

 

 

0185...0916: چرا دولت آب پشت سد گتوند رها نمی کنند، زمین های کشاورزی زیر دست سد شورزار شده است.

 

1648...0915: شگردی که برخی بانک ها از جمله بانک صادرات برای کسب سود بیشتر بابت اعطای تسهیلات به کارمی بندند، ارسال اخطار کتبی به آدرس وام گیرنده است، حتی با تأخیر چند روزه پرداخت اقساط، و با این اقدام از وام گیرنده مبلغ 14000 تومان بابت هزینه اخطار دریافت می کنند که نوعی فریب محسوب می شود.

 

0655...0914: بنده ۵ ماه است از سایپا خودروی آریو خریدم بعد از چهار ماه کمک فنرش کار نمی کند. رفتم به نمایندگی گفتند قطعه نداریم باید از مرکز درخواست قطعه کنیم. الان ۴۲ روز است درخواست قطعه کرده اند ولی خبری نیست. تو را به خدا انصاف است من بازنشسته فرهنگی با هزار مصیبت به صورت اقساطی یک خودرو خریدم ولی شماره ۰۹۶۵۵۰ سایپا جواب قانع کننده نمی دهد.

 

2536...0939: با سلام خدمت خبرنگارانی که صدای ما مظلومات بی خانمان را به گوش مسئولین می رسانید.   10 سال بیشتر است برای خانه تعاونی مسکن مهر پول واریز کردیم پس کی ما خانه بدوشها به آرزویمان می رسیم.

 

9437...0918: در خصوص مشكلات كارمندان دادگستری و دادسرا از قوه قضاييه سوال كنيد كه طرح دستيار قضايی به كجا رسيد تا نشاط و خلاقيت و كاهش آمار پرونده ها محصول آن باشد.كارمند در اين قوه واقعابه صورت فرسايشی توان خود را از دست داده است و خبری از توجه به آنان نيست.

 

2389...0913: ما در مسکن مهر ساختمان ساختیم که به خاطر اینکه که مسئولان درست نظارت نکردند و ساختمان ها روی قنات ساخته شدند چاه های قنات فروکش کردن و سرویس بهداشتی 5 متر زیر زمین فرو کش کرده است. ساختمان ها ترک خوردند و قابل استفاده نیستند و خطرناک هستند. حدود 3 سال ما دنبال اداره ها هستیم هنوز نتوانستیم کاری بکنیم لطفا کمک کنید.

 

9180...0915: متاسفانه شهرداری منطقه هیچ اقدامی جهت آسفالت معابر انجام نمی دهد. لطفا پیگیری کنید آدرس مشهد بلوار توس توس 41 درودی 19 زارع 16 چهار میلان سمت راست که همه خاکی است و وضعیت مناسبی ندارد.

 

7096...0990:اینجانب جهان لیراوی دهیار روستای سربست از توابع شهرستان گناوه استان بوشهر. به استحضار شما رسانده می شود که این روستا با جمعیتی قریب به 1800 نفر با دو مشکل بزرگ روبه رو است که مسئولان با بی توجهی نسبت به رفع آنها همت نمی گمارند.
1.این روستا با این نرخ جمعیتی از فاقد فضای آموزشی، درمانی، ورزشی، تفریحی و... می باشد. با وجود اینکه 1600 متر مربع زمین متعلق به بنیاد مسکن می باشد که حداقل می تواند فضای آموزشی را مرتفع سازد اما این بنیاد از دادن زمین به آموزشی امتناع می ورزد.
2.بعضی از اراضی این روستا در کنار لوله نفت صادراتی قرار گرفته است مسئولان نفت 5 سال پیش نامه ای به فرمانداری ارسال کردند که از ساخت و ساز در حاشیه لوله جلوگیری به عمل آید تا شرکت اراضی را خریداری کند اما الان با گذشت 5 سال از این نامه هیچکس جوابگوی مالکین خط لوله نفت نیستند و تورم ساخت و ساز مشکل دیگر این مالکین می باشد. با تشکر از شما. منتظر پیگیری مجدانه شما هستیم. ما که هرجا رفتیم به در بسته خوردیم.

 

0102...0902: لطفا در مورد امهال وامهای کشاورزی این بخش زحمتکش گزارش تهیه کنید. ممنون

 

7082...0935: من از روستای دور افتاده پيام می دهم. می خواستم از مسئولين بپرسيد سبد حمایتی به چه کسانی مي دهند. ما چهار نفر تو يک

 

2795...0915:من یک کارگر ساده هستم تا به حال هیچ سبد کالایی دریافت نکرده ام. به گوش مسئولان برسانید.

 

6621...0937: چرا بسته های کمکی به کارمندان و کارگران حقوقدار به کمیته امداد و بهزیستی ها می دهند اما به ما روستاییان که از هیچ جایی حقوق بگیر نیستیم نمی دهند. مگر ما فرزند این ایران نیستیم.  ما هم دلمان می خواهد کارمند جایی باشیم تا شرمنده زن و بچه هایمان نشویم. چرا عیدی به همه مردم نمی دهند.

 

9664...0938: یکی به داد ما برسد که شرکت سایپا زندگی من که می خواستم در آژانس کار کنم.77 روز پیش پول کامل ۱۳۱پراید را گرفت۴۵ روزه تحویل دهد، ولی الان جواب نمی دهد و می گوید برو شکایت کن و خیلی بد صحبت کردن های دیگر. تهران

 

2535...0915:  بجنورد. میدان خرم شهر منطقه پشت باغ نجاتی   300خانواده زندگی می کنیم مدرسه و نانوایی نداریم و  مسئولان استان به ما جواب نمی دهند. لطفا شما پیگیری کنید.

 

7479...0914: ما از شهرستان میاندوآب استان آذربایجان غربی هستیم در این شهر حدود 150 کامیون لیلاند وجود دارد، انجمن صنفی رانندگان شهر به کامیون های لیلاند تایر اختصاص نمی دهند درحالی که بقیه کامیون ها تایر دریافت کرده اند خواهشمندیم رسیدگی کنید.

 

2583...0918: از بنياد شهيد و امور ايثارگران بپرسید  بيشتر از  30سال هست از جنك تحميلی می گذرد كساني كه زير25 درصد هستند هيجچ حقوقی نمي گیرند.  از موج انفجار ديگر اعصاب برايمان نماند. تو را به خدا فكری به حال ما بكنند.

 
برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار