پیامک‌های دریافتی 97/09/10

به گزارش گروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دهم آذر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

3324...0938: سود سهام عدالت مدد جویان کمیته امداد  175000 تومان اعلام شد ولی هنگام واریز تبدیل به 144200 تومان شد 31000 کسری جریانش چیست؟ لطفا پیگیری کنید.

 

1467...0914: ما از تهران به مقصد مشهد مقدس از شرکت هوایی ایران ایرتور بلیط تهیه کرده بودیم و زمان پروازمون نه آذر ساعت ۱۹:۵۰ بود که متاسفانه تا ساعت ۴:۳۰ گفتن تاخیر دارد و ماندیم تو فرودگاه و ساعت ۴:۳۰ گفتن دوباره تا ۷ تاخیر دارد و باید منتظر بمانیم و نه از فرودگاه نه از شرکت هوایی هیچ جواب درست و حسابی دریافت نکردیم و این همه ساعت تو فرودگاه آواره ایم و فعلا هم هیچ تضمینی نیست که ساعت ۷ پرواز داشته باشیم یا نه و به خاطر ۱۱ ساعت تاخیر گفتن فقط ۳۰% خسارت پرداخت می کنند اونم تو سفر بعدی با همون شرکت.چه کسی واقعا باید به داد ما برسه؟؟

 

6710...0936: به داد ما سیر کاران برسید سال پیش کیلویی ۲۰ هزار تومان بود و الان شده بی ارزش تر از پیاز والا همه محصولاتمان داره از بین میره و رو دستمون مانده است. سیری که پر از خواصه کسی هم حاضر نیست نگاش کنه یکی به داد ما برسه از طلا بگیر تا فضولات انسانی لحظه به لحظه تا صد برابر گران شده  است جز محصول سیر که هیچ کسی حاضر نیست بخرد.

 

4049...0937: چرا با وجود کاهش قیمت ارز هیچ کالایی ارزان نمی شود ؟؟ لطفا پیگیری کنید.

 

4049...0937: چرا هیچ نظارتی بر قیمت خودرو در بازار آزاد وجود ندارد؟ چرا خودرو سازها خودروهای ثبت نامی را تحویل نمی دهند ولی در بازار آزاد خودروهای صفر به وفور یافت می شود؟

 

2472...0916: چرا آموزش و پروش استان لرستان پس از گذشت ده سال مطالبات مربوط به تغییرات احکام و همچنین مطالبات ناشی از ارتقا شغلی مربوط به سال های ۱۳۸۸و ۱۳۸۹ فرهنگیان شهرستان سلسله را پرداخت نمی کند.

 

4633...0918: در اینکه گرانی در کشورما غیر قابل مهار است هیچ شکی نداریم, فقط دولت باید با توجه به میزان تورم, حقوق کارمندان و یارانه و سهام عدالت مردم عادی را چند برابر بیشتر کند. این تنها راه حل درست کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است. رضارحیمی از استان کرمانشاه

 

4441...0937: بنده متولد ۶۴ هستم و امسال در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کرده و با نمره علمی بالا قبول شدم ولی در مرحله مصاحبه به خاطر سلیقه ای بودن و غیره از سایر مراحل استخدام باز ماندم ولی جدیدا وزیر آپ و دیگر مسئولین بلند پایه در چندین مصاحبه در مورد تکمیل ظرفیت صحبت کردند اما من و امثال من ۲۰ روزه منتظر تکمیل ظرفیت هستیم از شما عاجزانه خواهش می کنم صدای ما را به گوش مسئولین برسانید تا تکمیل ظرفیت مشخص بشود.

 

1678...0915: آیا جای تاسف نیست در کشوری که بر منابع عظیم نفتی و گازی تکیه زده است مردم منطقه سیستان و زاهدان با کمبود شدید گاز مواجه باشند و ساعتها در صف گاز معطل باشند! مسئولان چکار می کنند؟ چراگرفتاری های مردم را حل نمی کنند؟

 

 
برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار