معارفه مدیر اداره کل راه آهن شرق در طبس

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ مهندس حسن ماسوری  مدیر کل پشین راه اهن  طبس گفت: راه اهن جای خدمت زیادی برای مردم دارد و امیدوارم مدیر کل جدید کارها را جوری انجام دهد که جز عاقبت بخیری چیزی برایش نداشته باشد. 
 
وی  افزود: هر اتفاقی در راه اهن شرق افتاده است محصول  خرد جمعی بوده و معتقدم هرجا از ظرفیت نیروی انسانی و خرد جمعی استفاده شود موفقیت  ایجاد می شود .
 
ماسوری با اشاره به اینکه  شرق با ظرفیت های خود مانند یک نگین است ادامه داد: امیدوارم به زودی ایجاد خط دوم راه آهن طبس   انجام پذیرد . 
 
 احداث آشیانه کایرو جهت تعمیرات اساسی لکوموتیوهای جدید الورود ایستگاه راه آهن طبس، پروژه کنترل حرکت قطار به صورت اتوماتیک  موسوم به ATC یا اتوماتیک ترن کنترل ، راه اندازی لکوموتیوهای جدید الورود چینی و واحد تعمیرات برای تأمین دیزل، نگهداری و تجهیز واحد تعمیرات، پروژه نصب و راه اندازی تجهیزات و علائم الکتریکی ایستگاه تل حمید و احداث ساختمان سر درب اداره کل راه آهن شرق و  همچنین احداث خط دوم راه اهن شرق  از جمله خدمات  ماسوری در خدمت یکساله در ادراه کل راه اهن طبس می توان نام برد.
 
در این جلسه مهندس چنگانی نیز در آیین معارفه خود در طبس گفت: را آهن شرق جزو ۴ منطقه تاثیر گذار بار در بین ۲۱  منطقه راه اهن  کشور است. 
 
وی افزود: من این قول را می دهم که همه ما، خودم،  معاونان و همکارانم همواره در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بکوشیم تا منطقه شرق که به عنوان عسلویه شرق شناخته می شود به بهترین نحو فعالیتش را انجام دهد. 
 
چنگالی ادامه داد: روزانه بیش از ۴۰ نفر در جاده های کشور کشته می شوند و ما باید بتوانیم با ارائه خدمات ریلی حمل بار را صد در صد به این سو بکشانیم تا این سوانح و حوادث را به حداقل برسانیم .
 
 انتهای پیام/ ط آ
 

را آهن شرق جزو ۴ منطقه تاثیر گذار  در بین ۲۱  منطقه راه اهن  کشور

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.