کسب رتبه برتر پایان نامه دکترا کشور به کرمانشاه رسید

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : پایان نامه دکتری، آزاد الله کرمی در آموزش و پرورش استان، حائز رتبه برتر کشور شد.

کسب رتبه برتر  کشور  پایان نامه دکترا به کرمانشاه رسید به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مجید یزدان پناه  مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه زحمات وی را ستودنی دانست و گفت:فرهنگی کرمانشاهی با موضوع پایان نامه دکتری" ارائه الگوی آموزش مبتنی بر زبان مادری با رویکرد شناسایی مشکلات دانش آموزان دوزبانه و بررسی تأثیر آن بر مفهوم آموزی (دانش آموزان)، مایه فخر و افتخار جامعه فرهنگیان استان شد.

وی به ضرورت تحقیق و پژوهش فرهنگیان در رشته های تخصصی خود تأکید کرد و معلم موفق را معلمی دانست که با علم و دانش زمان خود پیش برود، تحقیق و پژوهش کند و بصورت کاربردی از نتایج مقبول به دست آمده از تحقیقات خود استفاده نماید.

مدیر کل آموزش و پرروش استان اظهار امیدواری کرد با همراهی مسؤولان و دست اندرکاران برنامه ریزی آموزشی و گروه تالیف کتب درسی، یافته ها و نتایج بررسی شده و بدست آمده در این پایان نامه مورد استفاده همکاران در بخش آموزش ابتدایی قرار گیرد و معلمان پژوهنده استان نسبت به ارائه راهکارهای مناسب و تحقیقات بعدی این راه را ادامه دهند.

انتهای  پیام/ز

 

برچسب ها: فرهنگیان ، آزمون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار