عجایبی جالب و باورنکردنی از حرکات جنین، لحظاتی پیش از تولد+ فیلم

جنین پیش از تولد داخل پرده آمنیوتیک قرار دارد و در لحظه تولد طی جراحی سزارین پزشکان با برش این پرده راه خروج او را برای تولد باز می‌کنند.

به گزارش خبرنگارحوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، تولد کودک بخشی از عجایب خلقت و یکی از زیباترین لحظات زندگی است؛ جریان لحظه‌ای زیبا از زندگی که عشق و بزرگی خداوند را به همه یادآوری می‌کند.

برای هر پدر و مادر شیرین‌ترین لحظه زندگی هنگامی رقم می خورد که کودک متولد شده و گریه های او به گوش می‌رسد؛ آری شادترین گریه عالم لحظه‌ای است که کودک پا به دنیای انسان‌ها می‌گذارد.

در هنگام تولد در جراحی سزارین، کودک از درون پرده شیشه ای به نام آمنیوتیک که 9 ماه محافظ و به نوعی خانه او بوده است، خارج می شود، یکی از جالب ترین لحظات تولد در عمل سزارین، زمانی است که جنین هنوز در درون خانه شیشه ای خود قرار گرفته و بی صبرانه تلاش می‌کند تا با دست و پا زدن زودتر به دنیا آمده و زندگی جدید خود را شروع کند.

تنها متخصصان زنان و کسانی که در اتاق عمل  و عمل جراحی به جراح کمک می کنند می توانند شاهد لحظه‌های ناب و دیدنی پیش از تولد کودک و دست و پا زدن جنین باشند.

در این خبر به شما فیلمی هیجان‌انگیز نشان می‌دهیم تا جنین را لحظه ای قبل از تولد درون پرده آمنیوتیک در حالی که دست و پا می‌زند،‌ ببینید.

لازم به ذکر است؛ حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، قصد دارد هر هفته پنج شنبه ساعت 11 عملکرد سیستم‌های بدن یا جراحی‌ها و آسیب‌های دلخراش اعضای بدن ناشی از تصادفات را در قالب فیلم و تصویر به مخاطبان نشان دهد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۲ آذر ۱۳۹۷
تبارک الله احسن الخالقین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۲ آذر ۱۳۹۷
وای چه جااالب
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۴:۰۸ ۲۲ آذر ۱۳۹۷
چه جالب و زیبا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۲ آذر ۱۳۹۷
لاحول ولاقوه الاباالله العلي العظيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۲ آذر ۱۳۹۷
این فیلما کوتاه چند ثانیه ای چیه ؟؟!!
یه طوری نوشتید حرکات عجیب گفتم چیه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۲ آذر ۱۳۹۷
چه مشخص بود!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۲ آذر ۱۳۹۷
جل الخالق
آخرین اخبار