فراخوان جمع آوری آثار بانوان مولف لاهیجانی

آثار بانوان مولف لاهیجانی جمع آوری می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،نگار نادری رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی لاهیجان گفت:به منظور آشنایی مردم با آثار بانوان فرهیخته، آثار مکتوب و پژوهشی بانوان ساکن لاهیجان جمع آوری می‌شود.

وی با اشاره به گردآوری آثار مولفانی که ساکن لاهیجان هستند، افزود: در چند سال اخیر با راه اندازی آرشیو و نمایشگاه آثار بانوان در صدد شناسایی و آشنایی عموم مردم با این پدیدآورندگان هستیم.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی لاهیجان گفت: جمع‌آوری آثار و ایجاد بخش تخصصی بانوان گام بعدی تکمیل این ارشیو است.

نگار نادری به انتشار فراخوان بانوان مولف اشاره واز همه بانوان نویسنده درخواست کرد ۲ نسخه از کتاب‌های چاپ شده خود را در اختیار واحد هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی لاهیجان قرار دهند تا پروژه جمع آوری آثار مولفان لاهیجانی تکمیل شود.

وی با اشاره به اهمیت جمع آوری آثار بانوان فرهیخته، افزود: این طرح با هدف معرفی و آشنایی آثار بانوان نویسنده لاهیجانی بوده واز نکات مهم در این فراخوان توجه به تالیفاتی است که شخص نویسنده تحقیق یا نوشته شده است.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی لاهیجان در ادامه از مردم فرهیخته لاهیجان خواست تا در این امر مهم همت گمارند و در معرفی بانوان نویسنده و ایجاد آرشیو مولفان، این حوزه فرهنگی را یاری دهند.

انتهای پیام / ق

گرد آوری آثار بانوان نویسنده لاهیجانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.