سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت:رسانه ها از سیاه نمایی دوری کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،جلسه هم اندیشی هیات رییسه خانه مطبوعات و هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان غربی به ریاست مصطفوی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی برگزار شد.

 علی مصطفوی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در این جلسه اظهار داشت: روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها هم خانواده هستند لذا تعامل بین آن‌ها ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان ابلاغ منشور گفتگوی سیاسی در ۹ ماده اظهار کرد: یکی از بند‌های مهم این منشور افزایش ارتباط مسئولین با رسانه‌ها است.

مصطفوی با بیان اینکه مطبوعات می‌توانند امیدآفرینی کنند، افزود: دشمنان به دنبال سیاه نمایی و تزریق ناامیدی در جامعه هستند و این رسالت رسانه هاست تا امید مردم به آینده را افزایش دهند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی اضافه کرد: یکی از رسالت‌های رسانه‌ها تنویر افکار عمومی است و باید در این راستا تلاش کنند.

مصطفوی تصریح کرد: همه باید منافع ملی و حفظ تمامیت ارضی کشور را در چارچوب نظام و کشور توجه کنند تا موجب سواستفاده دشمن قرار نگیریم.

وی به شرایط ویژه کشور و تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: دشمنان به دنبال ایجاد نا امیدی در میان مردم هستند و در این راستا رسانه‌های می‌توانند با امید آفرینی و بیان توانمندی‌های نظام اسلامی نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده و از تمامیت ارضی ایران اسلامی دفاع کنند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در ادامه با استقبال از انتقاد سازنده رسانه‌ها از مسئولان و عملکرد دولت ادامه داد: از انتقاد رسانه‌ها در چارچوب قانون استقبال می‌کنیم چرا که بر این اعتقادیم انتقاد سازنده موجب رشد و تعالی جامعه می‌شود.

وی در بخش دیگری از سختان خود به جریان سازی برخی از رسانه‌های علیه استاندار آذربایجان غربی و برداشت نادرست از اظهارات ایشان در دیدار با دانشجویان اهل استان مقیم تهران اشاره کرد و گفت: استاندار آذربایجان غربی در این سخنرانی هیچ واقعه‌ی تاریخی را انکار نکردند و به تشریح دلایل عقب ماندگی‌های تاریخی استان پرداختند.
 
انتهای پیام/
 

روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها هم خانواده هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.