قهرمان هم نشویم ناراحت نمی‌شویم

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن گفت: هدف ما استفاده از بازیکنان بومی و همچنین استفاده از تمام پتانسیل والیبال بانوان اصفهان بود که خدا را شکر به آن رسیده‌ایم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فریبا صادقی سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن پس از قهرمان شدن تیم خود در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رقابت خوبی را شاهد بودیم و فکر می‌کنم به غیر از ست نخست، در ست‌های دوم و سوم حساسیت بالاتری در بازی به وجود آمد. بالاخره در دربی ممکن است بازیکنان به این شدت در بازی مقابل سایر تیم‌ها به رقابت با یکدیگر نپردازند.

وی افزود: از ابتدای بازی روند کار هر 2 تیم بر پایه دوستی و صمیمیت شکل گرفته بود و در جریان مسابقه هر 2 تیم کاملا حرفه‌ای عمل کرده و تمام تلاش خود را انجام دادند. یک تا 2 نفر از بازیکنان تیم نامی‌نو خیلی خوب بازی کردند و توانستند برخی از امتیازات را از آن خود کنند.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن پیرامون مصدومیت پیش آمده برای شکوفه صفری در جریان ست آخر بازی تصریح کرد: صفری از ست قبل در زمین حضور نداشت و به همین خاطر بدنش سرد شده بود، همین باعث شد تا در یک لحظه پای ایشان پیچ بخورد و فکر نمی‌کنم مصدومیتش حاد باشد.

وی درباره روند تیم خود در ادامه لیگ و شانس کسب عنوان قهرمانی در پایان رقابت‌ها بیان کرد: اگر قهرمان هم نشویم ناراحت نخواهیم شد. ما تا بدین جای مسیر هم به اهدافی که مد نظر خود و باشگاه ذوب‌آهن بود، دست پیدا کرده‌ایم. هدف ما استفاده از بازیکنان بومی و همچنین استفاده از تمام پتانسیل والیبال بانوان اصفهان بود که خدا را شکر به آن رسیده‌ایم.

صادقی با تمجید از تیم نامی‌نو، ضمن آرزوی آینده خوب برا این تیم خاطرنشان کرد: نامی‌نو ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان را در اختیار دارد و پاسور با سابقه تیم ملی عضو این تیم است که می‌تواند کم تجربگی جوانانش را جبران کند. از طرف دیگر ما هم استانی هستیم که در رده جوانان و نوجوانان سال‌ها است که سکوی نخست را به خودمان اختصاص داده‌ایم، این در حالی است که نامی‌نو هم بازیکنان جوان بسیار خوبی را در اختیار دارد که از تجارب کشوری نیز برخوردار هستند. اگر حمایت‌های اسپانسر این تیم ادامه‌دار باشد، بدون شک در آینده این بچه‌ها به جایگاه بهتری دست پیدا می‌کنند.

 

انتهای پیام/م

عملکرد تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان مقابل نامی نو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.