از استان اصفهان امسال دو نماینده در مسابقات والیبال شرکت کرده است

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن گفت:جای خوشحالی دارد از استان اصفهان امسال دو نماینده در مسابقات شرکت کرده و نوید خوبی برای استان است که امیدوار هستیم این حضور پررنگ بانوان والیبالیست اصفهان باعث پیشرفت والیبال استان شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فریبا صادقی  سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن در مورد شرایط تیمش پس از گذشت چهار هفته از مسابقات لیگ برتر، اظهار کرد: از ابتدای فصل تاکنون از نظر نتایج به دست آمده روند خوبی داشته‌ایم که امیدوار هستم تا پایان نیم‌فصل همین روند ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه با وجود شرایط اقتصادی و مشکلات مالی باشگاه‌ها، کمیت تیم‌ها نسبت به فصل گذشته افت چشم‌گیری داشته، ادامه داد: خوشبختانه به نظر می‌رسد تیم‌های حاضر در لیگ برتر امسال با قوت و جدیت وارد میدان شده‌اند که باعث دلگرمی است. البته با توجه به تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ امسال قطعاً مسابقات زودتر از فصل گذشته به پایان می‌رسد و بازیکنان فرصت بیشتری برای حضور در اردوهای تیم‌ ملی دارند که این موضوع به نفع بازیکنان ملی است.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن با اشاره به حضور تیم نامی‌نو اصفهان در رقابت‌های لیگ برتر امسال، تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، تیم‌های حاضر و باشگاه‌های مطرح نیز به سختی فرصت حضور در مسابقات امسال را دارند اما جای خوشحالی دارد از استان اصفهان امسال دو نماینده در مسابقات شرکت کرده و نوید خوبی برای استان است که امیدوار هستیم این حضور پررنگ بانوان والیبالیست اصفهان باعث پیشرفت والیبال استان شود.

صادقی گفت: پیکان حریف اصلی ما در رقابت‌های امسال است اما تیم‌های توپکا، نامی‌نو و تیم ملی امید هم تیم‌های خوبی هستند که امسال برای نخستین‌بار وارد میدان رقابت‌های لیگ برتر شده‌اند که می‌تواند جذابیت بازی‌ها را بالا برده و تنور مسابقات را گرم‌تر کند.

وی با اشاره به دیدار هفته پنجم مقابل حریف اصفهانی، خاطرنشان کرد: روز پنجشنبه -۲۲ آذرماه- از ساعت ۱۵ در سالن شهید میثمی میهمان نامی‌‎نو هستیم. تعدادی از بازیکنان سابق ذوب آهن در این تیم حضور دارند؛ همچنین بازیکنان جوانان اصفهان که امسال در مسابقات قهرمانی کشور قهرمان شدند برای نامی‎نو بازی می‌کنند و کم و بیش از بازی آن‌ها شناخت داریم.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن اضافه کرد: امیدوار هستم دربی اصفهان بازی خوبی باشد و فارغ از نتیجه آن، به رشد و ارتقای والیبال استان کمک کند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار