کیفیت زمین آزادی مثل سابق نیست

سرمربی پارس جنوبی گفت: کیفیت زمین آزادی افت کرده و من مسئول نتیجه امروز هستم.

کیفیت زمین آزادی مثل سابق نیستبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی در باره دیدار با پرسپولیس گفت: بازی سختی برابر پرسپولیس فینالیست آسیا در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران داشتیم. به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم.

وی خاطرنشان کرد:تعدادی از بازیکنان ما تجربه لازم بازی کردن در آزادی را نداشتند و ۲-۳ نفر برای اولین مرتبه به آزادی آمدند. چند مرتبه به زمین خوردند و نشان دادند کم تجربه هستند.

سرمربی پارس جنوبی در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای این دیدار داشتید، بیان کرد: ما تصمیم داشتیم پرسپولیس را ۱۵ دقیقه اول کنترل کنیم و این کار را انجام دادیم، ولی خوب در یک صحنه که حریف توپ را دفع کرد با اشتباه دفاع ما پرسپولیس گل زد.

تارتار عنوان کرد: در نیمه دوم زمانی که ۱۰ نفره بودیم گل دوم را خوردیم و شیرازه تیم ما از بین رفت و گل سوم را خوردیم.

وی درباره دیر انجام شدن تعویض این تیم، افزود: بازیکن ما در بین دو نیمه نگفت مصدوم است. وقتی وارد بازی شد گفت: همسترینگ او مشکل دارد و تا بازیکن جوان ما آماده شود، طول کشید.

سرمربی پارس جنوبی در پاسخ به این سوال که آیا به کسب سهمیه فکر می‌کنید، گفت: ما به دنبال جایگاه مناسب هستیم. از خودمان توقع داریم که بالاتر قرار بگیریم.

تارتار یادآور شد: امسال و سال گذشته بازی‌های خوبی انجام دادیم، اما واقعا سخت است. بودجه تیم ما با تیم‌هایی که برای قهرمانی و سهمیه بسته شدند، قابل مقایسه نیست.

وی درباره پرداخت بخشی از قرارداد‌های این تیم تصریح کرد: از مدیریت محترم باشگاه، رضاییان و مهندس موسوی تشکر می‌کنم که خیلی به ما کمک کردند تا بخشی از قرارداد‌ها پرداخت شود.

سرمربی پارس جنوبی در ادامه صحبت‌های خود درباره حضور هواداران گفت: دست تک تک هواداران که با اتوبوس به تهران آمدند را می‌بوسم. به دورترین شهر‌ها می‌آیند و ما را تنها نگذاشتند. از آن‌ها عذر خواهی می‌کنم که نتیجه خوبی کسب نکردیم و همیشه به عشق آن‌ها بازی می‌کنیم.

تارتار در پاسخ به این سوال که کدام لقب را برای تیم خود ترجیح می‌دهید، گفت: لقب زنبور‌های جنوب را بیشتر دوست دارم، زیرا به تیم‌های بزرگ نیش می‌زنیم.

انتهای پیام/م

شکست پارس جنوبی جم برابر پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.