اولویت مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی گسترش پایگاه‌ها

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی اولویت این مرکز را گسترش پایگاه‌ها عنوان کرد.

اولویت مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی گسترش پایگاه‌هاپریا بهرامی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در حاشیه بهره برداری از سی و نهمین پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ در روستای دستجان شهرستان فراهان در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ اولویت کاری مرکز اورژانس پیش بیمارستانی در سال ۹۷ را گسترش پایگاه شهری و جاده‌ای دانست.

بهرامی افزود: با افتتاح این پایگاه تعداد پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی در سطح استان مرکزی که به مردم امدادرسانی و خدمات رسانی می‌کنندبه عدد ۳۹ رسید.

وی با بیان اینکه برای ساختمان و تجهیز این پایگاه بالغ بر ۶۵۰ میلیون ریال توسط دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی و خیرین هزینه شده است، گفت: این پایگاه ۹ روستای منطقه را زیر پوشش خود قرار می‌دهد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با بیان این که افتتاح  پایگاه دستجان از ابتدای آذرماه کلید خورد، ادامه داد: تاکنون ۸ ماموریت پیش بیمارستانی توسط این مرکز انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه با این پایگاه افتتاح ۳ پایگاه اورژانس در دست اقدام بود که ۲ پایگاه در شهراب تفرش و آقداش خنداب به بهره برداری رسید بیان کرد: یک پایگاه هم   ماه آینده در روستای دینه کبود افتتاح خواهد شد.

سی و نهمین پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ با حضور حسینی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شواری اسلامی ومسئولان استانی و شهرستانی در روستای دستجان  شهرستان فراهان افتتاح شد.

انتهای پیام/ج

سخنان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی درباره گسترش پایگاه‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.