خدمات رایگان بیمه سلامت استان مرکزی به ۱۲۵ هزار نفر

مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی از خدمات رایگان به ۱۲۵ هزار نفر خبرداد.

خدمات رایگان بیمه سلامت استان مرکزی به ۱۲۵ هزار نفرجیریایی مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی در حاشیه دیدار با نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت:۱۲۵ هزار نفر از صندوق بیمه همگانی سلامت  استان مرکزی به صورت رایگان خدمات دریافت می‌کنند.

جیریایی افزود: بیش از ۵۶۴ هزار نفر از جمعیت استان مرکزی زیر پوشش خدمات بیمه‌ای بیمه سلامت هستند و بقیه زیر پوشش سایر صندوق‌های بیمه گر قرار دارند.

وی اضافه کرد: از این ۵۶۴ هزار نفر تعداد ۳۱۲ هزار نفر از بیمه شدگان سلامت زیر پوشش صندوق روستاییان و عشایر قرار دارند.

پرداخت‌های بیمه سلامت استان مرکزی در سال جاری به روز بوده

مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی ادامه داد: پرداخت‌های این سازمان در سال جاری به روز بوده و پرداختی‌های موسسات دولتی و دانشگاهی تا پایان مهر وخصوصی تا پایان مرداد تسویه شده است.

وی با بیان اینکه بیمه سلامت استان مرکزی در سال ۹۶ مبلغ هزار و ۸۰ میلیارد ریال بدهی به موسسات طرف قرار داد دارد گفت: امید می‌رود که با تصویب ۵۰۰ میلیون یورو برای این سازمان در مجلس شورای اسلامی و با در اختیار گرفتن منابع مالی این بدهی پرداخت شود.

رضایی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت: سلامت از بخش‌های مهم است که باید سیاست‌های این حوزه پایدار، اصولی و فراگیر باشد.

رضایی افزود: سود خدمات بیمه برای تمام مردم است و شاخصه‌های بیمه برای مجلس شورای اسلامی اهمیت زیادی دارد.

انتهای پیام/ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.