تصویربرداری سکانس‌های پیروزی انقلاب در «بهترین سال‌های زندگی ما»

فاز جدید تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بهترین سال‌های زندگی ما» با ضبط سکانس‌های پیروزی انقلاب پیگیری می‌شود.

تصویربرداری سکانس‌های پیروزی انقلاب در «بهترین سال‌های زندگی ما»به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سیمافیلم، تصویربرداری فاز دوم مجموعه تلویزیونی «بهترین سال‌های زندگی ما» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی محمودرضا تخشید که بخش‌های مربوط به دهه ۵۰ را شامل می‌شود، اخیراً آغاز شده است و گروه این روز‌ها در شمال کشور بخش‌های مربوط به پیروزی انقلاب را در لوکیشن ژاندارمری تصویربرداری می‌کنند.

در فاز اول این مجموعه تلویزیونی بخش‌های مربوط به دهه های۳۰ و ۴۰ تصویربرداری شد. در فاز دوم بخش‌های مربوط به دهه ۵۰ که منتهی به رویداد‌های انقلاب و تاثیرات آن بر فضای داستان و سرنوشت کاراکتر‌ها می‌شود، ضبط می‌شود.

بندر کیاشهر، ساحل چمخاله، ارتفاعات سیاهکل و مناطقی دیگر در شمال کشور از جمله لوکیشن‌های این مجموعه هستند و تدوین همزمان نیز در حال پیگیری است.

«بهترین سال‌های زندگی ما» به نویسندگی جابر قاسمعلی، یک درام تاریخی عاشقانه است و اقتباسی از رمان «مهاجران» هاوارد فاست محسوب می‌شود.

این مجموعه در ۳۰ قسمت برای پخش از شبکه سه سیما تولید می‌شود. داستان «بهترین سال‌های زندگی ما» در دهه ۳۰ روایت می‌شود و قصه‌ای پرفراز و نشیب را به تصویر می‌کشد که در ادامه به دهه حاضر نیز می‌رسد.

علیرضا کمالی، بهنام تشکر، علیرضا جلالی تبار، هدایت هاشمی، برزو ارجمند، امیررضا دلاوری، داریوش کاردان، شهرام قائدی، رحیم نوروزی، حدیثه تهرانی، نیلوفر شهیدی، الهام طهموری، علی سلیمانی، فرخ نعمتی، کورش سلیمانی، افشین سنگچاپ، فریبا طالبی، مینا نوروزی، فریده دریامج، سهی بانو ذوالقدر، ساناز سماواتی، وحید شیخ زاده، بهراد خرازی، فرج الله گلسفیدی، انوش نصر، کرامت رودساز، حمیدرضا داوری، مهدیه کوهستانی و ... در این سریال بازی دارند.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: یارمحمد برای فرار از گرسنگی و خشکسالی به شمال کشور می‌رود تا شغل ماهیگیری را پیشه کند. او که نمی‌داند ماهیگیریِ آن منطقه در سلطه گردنکشی به نام تراب است، به دریا می‌زند و مقابل تراب می‌ایستد. وارش بیوه جواد که سال‌ها تراب در خیال ازدواج با اوست، با دیدن دلاوری یارمحمد دل به او می‌بندد و به تراب جواب رد می‌دهد. تراب نقشه‌ای می‌چیند تا یارمحمد را از سر راه بردارد، اما ...

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار