کنسرت «پازل بند» برای دهم دی ماه تمدید شد

کنسرت «پازل بند» برای دهم دی ماه در برج میلاد تمدید شد.

به گزارش حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گروه «پازل بند» هفته گذشته برای دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به روی صحنه رفت که بلیت‌هایش از چندین روز قبل به فروش رفته بود.

«پازل بند» در این اجرا تعداد زیادی از قطعه‌های مشهورش را اجرا کرد. تمام رده های سنی در کنسرت «پازل بند» بود اما بیشترین مخاطبان این گروه، دهه‌ هفتادی‌ها و هشتادی‌ها بودند.

در جایی از کنسرت و هنگام اجرای قطعه‌ «بی‌تاب» چند کودک به کنار صحنه آمدند تا از پایین صحنه این قطعه را همخوانی کنند. علی رهبری (خواننده پازل) به کنار این کودکان آمد و بر روی لبه‌ صحنه نشست تا درکنارشان «بی‌تاب» را بخواند.

پس از اجرای این قطعه تماشاگران، دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌های حاضر در کنسرت را تشویق کردند.

بخش جالب دیگری از این اجرا به تکنوازی اعضای گروه اختصاص داشت. در این بخش هر کدام از اعضای «پازل بند» در حین اجرای یک قطعه مشترک، تکنوازی کردند و خواننده گروه هم به معرفی تک‌تکِ اعضای گروه پرداخت.

علی رهبری اعلام کرد که کنسرت «پازل بند» برای دهم دی در برج میلاد تمدید شده است تا مخاطبانی که نتوانستند حضور داشته باشند؛دهم دی در برج میلاد کنسرت «پازل بند» را ببینند.

علی رهبری در بخشی از کنسرت در اجرای نخست خطاب به تماشاگران گفت: «می خواهیم کاری کنیم که نه ما حالِ اجرای سانس دوم رو داشته باشیم نه شما حال رفتن به خونه رو...»

دلارام اثر مشترک «پازل بند» و «هیراد» از قطعه‌هایی بود که در این کنسرت اجرا شد و تقریبا تمام سالن این قطعه را همخوانی کردند.

مغرور و عاشق، بی‌تاب، صاف و ساده و دمتم گرم از قطعه‌هایی بودند که «پازل» آنها را اجرا کرد و با استقبال مخاطبان همراه شد.

فرزاد فرخ و سینا درخشنده خوانندگان محبوب این روز‌های موسیقی پاپ، از مهمانان ویژه‌ کنسرت «پازل بند» بودند.
انتهای پیام/

تمدید کنسرت «پازل بند» در برج میلاد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار