رهبر ارکستر ملی ویژه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برای کنسرت معلولان خون دل خوردم

مریم گیلاسیان گفت: برای کنسرت معلولان خون دل خوردم اما خوشحالم که تلاش هایم نتیجه داد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، ارکستر ملی ویژه ایران جمعه (۲۳ آذرماه) برگزار شد که مریم گیلاسیان سرپرست و رهبر آن بود.

او معلولانی که مستعد در موسیقی بودند را  برای برگزاری نخستین کنسرت در تالار سوره کنار هم جمع کرد. گیلاسیان که زحمات فراوانی برای برپایی این کنسرت کشیده، حالا سودای آن را دارد که ارکستر ویژه را به جهانیان معرفی کند و کنسرت‌های متعدد و حرفه‌ای برگزار کند.

برای این کنسرت خون دل خوردم

گیلاسیان درباره این کنسرت به خبرنگارحوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: مسلما قضاوت درباره‌ کیفیت این اجرا، بر عهده حاضران در کنسرت است. این بزرگترین آرزوی من بود که یک روز این گروه به روی صحنه برود و آغاز به کار کند.

سرپرست و رهبر ارکستر ملی ویژه ایران ادامه داد:دوست داشتم، شادی تک تک نوازنده‌ها و خواننده‌های معلول را از نزدیک ببینم.

این رهبر ارکستر با اشاره به مشکلات فراوان برای به روی صحنه بردن ارکستر ویژه ایران اظهار کرد: استاد چکناواریان افتخار حضور دادند و به ما برای اجرای این کنسرت کمک کردند. مشکلات ما آنقدر زیاد بود که قابل شمارش نیست و موانع زیادی را از سر گذراندیم.

گیلاسیان با تاکید بر اینکه برای این اجرا خون دل خوردم ,گفت:خوشحالم که زحمات من نتیجه داد و خوشبختانه سازمان بهزیستی کشور و مردم خیّر ما را همراهی کردند.

برای این کنسرت خون دل خوردم

وی درباره‌ ادامه‌ برنامه‌های ارکستر ملی ویژه ایران خاطر نشان کرد: ما تور کنسرت در کشورمان را آغاز می‌کنیم و در نظر داریم که در خارج از کشور هم به روی صحنه برویم. مسئله خیلی مهم اشتغال این عزیزان است. ما از اولین اجرای اصلی، قرارداد رسمی با تک تک نوازندگان امضا می‌کنیم و به نوازنده‌ها حقوق پرداخت می‌کنیم.

گیلاسیان با تاکید بر اینکه امیدوارم روند اجرایی ارکستر ملی ویژه همچنان ادامه پیدا کند،گفت:با این فعالیت‌ها بچه‌ها توانایی هایشان را اثبات می کنند و می‌توانند مانند دیگر مردم کار کنند و درآمدی به دست آورند. دوست دارم توانایی بچه‌های معلول را در جامعه بین الملل معرفی کنیم. این گروه به عنوان پیامبران صلح هستند و با جهانی شدنشان، می‌توانند شعارشان را هم جهانی کنند.

انتهای پیام/

آغاز تور کنسرت معلولان در کشور

برچسب ها: موسیقی سنتی ، کنسرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.