دختر بازیگر مشهور مشاور هنری جشنواره ملی لباس کودک و نوجوان شد

نیکی مظفری بازیگر و طراح لباس، جهت همفکری به عنوان مشاور هنری این دوره از جشنواره ملی لباس کودک و نوجوان انتخاب شد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره ملی طراحی پارچه و لباس کودک و نوجوان، نیکی مظفری بازیگر و طراح لباس، جهت همفکری به عنوان مشاور هنری این دوره از برگزاری جشنواره انتخاب شد.

مینو پدارم دبیر جشنواره درباره این انتخاب گفت: نیکی مظفری به عنوان یک نیروی جوان و هنرمند با ذوق و استعداد و فعال در عرصه‌های مختلف هنری، رسانه‌ای و تبلیغاتی می‌تواند با دادن ایده‌های جذاب به برگزاری هر چه بهتر دومین جشنواره ملی طراحی پارچه و لباس کودک و نوجوان کمک کند، لذا با تصمیمی که گرفته شد، ایشان به عنوان مشاور هنری دبیر جشنواره منصوب شد.

وی با بیان اینکه نیکی مظفری چندسالی است که به صورت تخصصی در زمینه طراحی لباس کودک و نوجوان مشغول فعالیت است و ایده‌های جالبی نیز در این زمینه دارد، افزود: نیکی مظفری از بازیگران ایرانی و متولد سال ۱۳۶۶ است. پدر او مجید مظفری از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون است و شش سالی است که در زمینه طراحی لباس فعالیت می‌کند. او علاوه بر حرفه بازیگری به طراحی صحنه و لباس نیز مشغول است و این کار‌ها از فعالیت‌های مورد علاقه اوست.

وی با بیان اینکه نیکی مظفری در مقطع کاردانی رشته معماری تحصیل کرده و به دلیل علاقه اش به بازیگری وارد عرصه طراحی صحنه و لباس شده است، تصریح کرد: نیکی مظفری مقطع کارشناسی رشته طراحی لباس را به پایان رسانده است و در همین راستا مطالعاتی نیز داشته است. او هم اکنون در حال راه اندازی برند جدیدی در حوزه لباس کودک و نوجوان است.

پدارم خاطرنشان کرد: نیکی مظفری بازیگر و طراح جوان و با سابقه لباس، به درخواست دبیر دومین جشنواره ملی طراحی پارچه و لباس کودک و نوجوان، جهت همفکری و بهره مندی از تجربیات ایشان، به عنوان مشاور هنری این دوره از برگزاری جشنواره کودک انتخاب شده است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: وزارت ارشاد ، مد روز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار