بازدید مسئولان استانداری آذربایجان غربی از واحدهای تولیدی در ارومیه

حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی از 2 واحد تولیدی در ارومیه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،در  بازدید حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی به همراه مدیران عامل بانک تجارت و بانک سپه از کارخانه تولید لامپ‌های خودرو و لامپ‌های ال‌ای دی بازدید و در جلسه‌ای با مدیران این شرکت در خصوص تامین سرمایه در گردش و خردید دستگاه‌های جدید برای این کارخانه دستورات لازم را صادر کرد.

همچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی از کارخانه تولید آب میوه و کنسانتره تاتائو بازدید و در دیدار با مدیران این کارخانه از تلاش و همت آنان برای ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای استان قدردانی کرد.

حسینی در پایان این بازدید گفت: در راستای رفع موانع تولید بصورت دوره‌ای از واحد‌های تولید‌ی استان بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات این واحد‌ها بررسی و دستورات لازم برای حل این مشکلات صادر می‌شود.

وی از اجرای مرحله دوم پرداخت تسهیلات بانکی در قالب اشتغال پایدار روستایی خبر داد و گفت: خوشبختانه در مرحله اول، استان آذربایجان غربی جزو استان‌های پیشرو در کشور در پرداخت این تسهیلات بود.

حسنی همچنین از ابلاغ اصلاحیه بند و تبصره ۱۶ قانون بودجه نیز خبر داد و گفت: در راستای این ابلاغیه قرارداد اولیه با بانک‌های عامل ملاک خواهد بود و دریافت کنندگان تسهیلات سود و اصل تسهیلات را پرداخت خواهند کرد و دیگر جریمه پرداخت نخواهد شد.

 

انتهای پیام/ی

 

پرداخت تسهیلات کم بهره به تولیدکنندگان

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.