گنده‌گویی دوباره ربع‌پهلوی در عالم توهم/ ایران را تحریم کنید و پولش را به ما بدهید!

رضا پهلوی که پیش از این از شاهزادگان سعودی درخواست کمک مالی برای براندازی ایران کرده بود، حالا در یک موسسه آمریکایی تقاضای تشدید تحریم‌ها علیه ایران را مطرح کرد.

گنده‌گویی رضاربع‌پهلوی: ایران را تحریم کنید و پولش را به ما بدهیدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا پهلوی شاهزاده خودخوانده‌ای که تمام تلاش خود را برای تحریم بیشتر ایران به کار بسته است، در تازه‌ترین اقدام خود، در جریان یک سخنرانی در موسسه واشنگتن پیشنهاد کرد دولت ترامپ با ضبط اموال ایران کمک مالی بیشتری در اختیار نیروهای اپوزوسیونِ برانداز قرار دهد!

رضا پهلوی که در فضای رسانه‌ای او را با نام «رضا ربع پهلوی» می‌شناسند، برای بار چندم خواستار اعمال "تحریم های هدفمند" علیه ایران شد. او پیش از این نیز در جریان روابطی پنهان که بعدا رسانه‌ای شد، از سعودی‌ها درخواست کمک مالی کرده بود.

موسسه واشنگتن که رضاربع پهلوی در آن به سخنرانی پرداخته از سال ۱۹۸۵ تاسیس شده و موسسان آن، رئیس و نایب رئیس پیشین لابی اسرائیلی AIPAC هستند.

سخنرانی فرزند شاع مخلوع ایران در این موسسه آمریکایی که برای فشار بیشتر به ایران، تحریم و در نهایت براندازی تلاش می‌کند، واکنش‌های بسیاری را در فضای مجازی نیز به دنبال داشته است:

پوریا آسترکی فعال شبکه‌های اجتماعی در این رابطه نوشته است: «یکی را مردم از کشور رانده‌اند تا توانسته با خودش برده و حالا از طرف مردمی که او را رانده‌اند می‌خواهد بر اموال همان مردم دست‌درازی کند.»

گنده‌گویی رضاربع‌پهلوی: ایران را تحریم کنید و پولش را به ما بدهید


بیشتر بخوانید:رقیب جدید و سرسخت ربع پهلوی برای شنا در سراب توهم را بشناسید+ تصاویر


محمد مبین مدیرعامل خبرگزاری برنا هم نوشته: «خلاصه حرفهای پهلوی: اونایی که بابام سال ۵۷ برد تموم شده، اموال مردم را توقیف کنید بدید خرج کنیم، مردم رو هم هدفمند تحریم کنید تا جیکشون در نیاد»

گنده‌گویی رضاربع‌پهلوی: ایران را تحریم کنید و پولش را به ما بدهید

کاربری به نام فرشاد هم با اشاره به غارت بیت‌المالی توسط خاندان پهلوی و خروج ملیاردها دلار پل از ایران توسط این خانواده نوشته: «پدربزرگ مبارکش ۴٠درصد از کل نقدینگی کشور در حساب شخصی‌ دزدیده بود، پدر مبارکش یک عدد نامعلوم بزرگی را خارج کرد که تا الان خرج مفت‌خوری شاهانه این شازده شکم‌باره داره میشه، بعد خواهان ضبط اموال شده تا در اختیار امثال ایشان قرار بگیره؟ سعودی‌ها تهدید به قطع جیره کرده‌اند؟»

صدرا محقق دبیر اجتماعی روزنامه شرق هم نوشته: «شده حکایت «همسایه‌ها یاری کنید تا من شوهرداری کنم» از پولدارهای لس‌انجلس تا دربار سعودی و بحرین و قطر بگیر بیا تا اسراییل و آمریکا و خلاصه هر جایی که تونست درخواست کمک مالی و تحریم کرده. کل استراتژی شازده هم اینه که پول جمع کنین بدین به من.»

گنده‌گویی رضاربع‌پهلوی: ایران را تحریم کنید و پولش را به ما بدهید

احسان منصوری فعال سیاسی خارج‌نشین هم نوشته: «می‌خواهند خیانتشان را پشت عنوان تحریم هدفمند و حقوق‌بشری و مهملات دیگر پنهان کنند. درحالیکه اثرش در زندگی روزمره مردم حس می‌شود. تحریم و فشارخارجی باید مهمترین خط قرمز سیاسی و اخلاقی ما باشد. پهلوی، علینژاد، شجری‌زاده یا هرکسی که به نحوی مدافع این جنایت شود، همدست دشمنان ایران ست.»

منبع:مهر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
من با تمام وجودم میگم اگه ۲ میلیون از مردم ایران با بی سوادیشون و نادانیشون طرفدارتو هستند ۷۸ میلیون به خون تو ایل و تبارت تشنه ان برو بد بخت پولارو خوردی به گدایی افتادی فکر میکنی ملتی خون دل خوردن تا دین و کشورشون حفظ کنن براحتی به تو احمق جواب میدن اگه قدرتی داشتم خودم خلاصت میکردم اشغال
Iran (Islamic Republic of)
ع ر
۰۱:۴۲ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
شما خاندان کثیف پهلوی اینهمه خون ملت رامکیدید کم نبود حالا میخواهید توسط ارباباتون حق مردم رابخورید خجالت بکشید برو کارکن به نون مفت خوردن راکنار بزار.۷
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۲:۵۲ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
عامل تمام سختی ها ومشکلاتی که برملت ایران تحمیل شده ومی شودبیشترازناحیه ی این خائنین شکمباره و وطن فروش است که اجنبی هاراعلیه ملت ماتحریک می کنند.