یه مناسبت سالروز تاسیس حماس

مانور نظامی باشکوه گردان‌های عزالدین قسام در جنوب غزه

شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس این جنبش، مانور نظامی باشکوهی را برگزار کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» عصر امروز شنبه مانور نظامی باشکوهی را در خان یونس واقع در جنوب باریکه غزه برگزار کردند و تجهزات نظامی از جمله موشک‌ها و راکت‌های خود را به نمایش گذاشتند.

در این مانور نظامی که به مناسبت سی و یکمین سالروز تاسیس حماس برگزار شد، مبارزان گردان‌های عزالدین قسام به همراه خودروها و تجهیزات نظامی در برخی خیابان های اصلی خان یونس گشت زنی کردند.

از جمله یگان های نظامی حاضر در این مانور نظامی می توان به اعضای یگان ویژه، یگان سلاح های پیشرفته که در جنگ اخیر غزه هم مورد استفاده قرار گرفته بودند -برای مثال، سلاح ضد زرهی «کورنیت» و سلاح غول گردان های عزالدین قسام و برخی سلاح های دیگر مورد استفاده- اشاره کرد.

در بخش دیگری از این مانور نظامی، هواپیماهای بدون خلبان (پهپادهای) «ابابیل» نیز در آسمان استان خان یونس به پرواز درآمدند و شمار زیادی از ساکنان این منطقه به تماشای هنرنمایی مبارزان گردان‌های عزالدین قسام ایستاده بودند.

مانور نظامی گردان های قسام

گفتنی است که 14 دسامبر هر سال سالروز تاسیس جنبش حماس در سال 1987 است و جنبش حماس با برگزاری برخی برنامه های متنوع این روز را جشن می گیرد. حماس امسال در سی و یکمین سالروز تاسیس خود مراسم بزرگی را فردا یکشنبه در میدان «الکتیبة الخضراء» شهر غزه با عنوان «مقاومت پیروز می شود و محاصره شکسته می شود» برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار