صائب عریقات: اسرائیل در حال ارتکاب جنایت جنگی علیه مردم فلسطین است

دیپلمات فلسطینی در واکنش به اقدام رژیم صهیونیستی در تخریب خانه یک فعال فلسطینی، گفت این اقدام جنایت جنگی است و می‌تواند سبب ایجاد خشونت‌های بیشتر در غزه و کرانه باختری شود.

صائب عریقات: اسرائیل در حال ارتکاب جنایت جنگی علیه مردم فلسطین استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، صائب عریقات، دیپلمات ارشد فلسطینی در گفتگو با شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی در واکنش به تخریب خانه یک فعال فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی، گفت: «این جنایت جنگی است که مقامات اشغالگر مرتکب آن شده اند. بنیامین نتانیاهو مسئول این اقدام است. او مسئول کامل کابینه خود و در حال ارتکاب جنایت جنگی علیه مردم فلسطین است. آنها در حال ارتکاب جنایت جنگی، اعدام های جمعی، ویران کردن خانه ها و مصادره زمین ها هستند».

عریقات افزود: «نتانیاهو احداث دو هزار خانه شهرک نشینی را اعلام کرده است. این اقدام با تشویق های رئیس جمهور ترامپ انجام می شود. امروز نخست وزیر استرالیا تصمیم گرفت تا به نتانیاهو و اسرائیل به سبب جنایت جنگی علیه فلسطینیان جایزه دهد. از نظر ما، کابینه نتانیاهو مسئول کامل این اقدام است زیرا نتانیاهو بر این باور است که با ویران کردن خانه ها و کشتن فلسطینیان می تواند سبب برقراری صلح و امنیت شود. او در حال سوق دادن اسرائیلی ها و فلسطینیان به سوی چرخه خشونت هاست و این یک حقیقت است. او مسئول ریخته شدن خون فلسطینیان است».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار