پسر نتانیاهو خواستار خروج همه مسلمان‌ها از سرزمین‌های اشغالی شد

پسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی در صفحه فیس‌بوک خود، خواستار خروج همه مسلمان‌ها از سرزمین‌های اشغالی شد.

پسر نتانیاهو: مسلمانها اسرائیل را ترک کنندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تایمز اسرائیل، «یائیر نتانیاهو»، پسر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در پیامی در صفحه فیس‌بوک خود خواستار خروج مسلمانان از سرزمینهای اشغالی شد.

پسر نتانیاهو در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: «هیچ صلحی در اینجا (سرزمین‌های اشغالی) برقرار نخواهد شد مگر اینکه همه یهودی‌ها اسرائیل را ترک کنند یا همه مسلمانها اسرائیل را ترک کنند». وی در ادامه افزود: «من دومی (خروج مسلمانها از اسرائیل) را ترجیح می‌دهم».

وی در اظهارنظر نژادپرستانه دیگری مدعی شد در کشورهای ایسلند و ژاپن «عملیات تروریستی» رخ نمی‌دهد، چون هیچ مسلمانی در این کشورها حضور ندارد!

مقامات رژیم صهیونیستی عملیات تلافی‌جویانه رزمندگان فلسطینی علیه نظامیان صهیونیستی در دفاع از کودکان و مردم فلسطین را «عملیات تروریستی» می‌نامند.

پسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیسیتی دوشنبه گذشته نیز در اقدام جنجالی دیگری در فیس‌بوک نوشته بود «همه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران و همچنین سیاستمداران و فعالان مخالف (کابینه نتانیاهو) خائن هستند».

در اواسط مردادماه سال جاری کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی لایحه تبعیض‌آمیز «کشور یهود» را به طور نهایی تصویب و به قانون تبدیل کرد. ۶۲ نفر از نمایندگان کنست به این قانون رای موافق، ۵۵ نفر رای مخالف و ۲ نفر هم رای ممتنع دادند.


بیشتر بخوانید: انتقاد ناتالی پورتمن از قانون نژادپرستانه «کشور یهود» 


این قانون تبعیض‌ آمیز که به نام «کشور یهود» نیز شهرت دارد، سرتاسر سرزمین فلسطین را کشوری فقط برای صهیونیست‌ها دانسته است و فلسطینیان را از تمام حقوق شهروندی و انسانی خود محروم می‌ کند. قانون مذکور توسعه شهرک‌سازی در اراضی اشغالی فلسطین را یک ارزش ملی دانسته است و بر گسترش این شهرک‌ها تاکید می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
صهیونیزم ها فاقد هیچ گونه هویتی در فلسطین هستند بهتر است زودتر دنبال هویت و سرزمین مادریشان باشن .
Iran (Islamic Republic of)
ساغر
۱۳:۰۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
مرگ بر رژیم صهیونیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
انشالله خودت میمری و قومتم از فلسطین بیرون میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
بمیر حمله کردین به یک کشور(فلسطین)واشغالش کردین ومردمش رو می کشین یه چیزم طلبکارید؟؟!!!مسلمانهاهم ترجیح نه که میگن شمابایدازبین برید.18سال دیگه...نبود؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۳ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
ایسلند رو نمیدونم ولی تو ژاپن حملات تروریستی زیادی اتفاق افتاده که مشهورتیرن ان حمله ی شیمیایی به متروی توکیو با گاز سارین توسط فرقه ی اوم شینریکو بود که ۱۳ کشته و ۱۳۰۰۰ زخمی به جا گزاشت. و همین امسال هم عواملش اعدام شدند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۵۶ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
پسر کو نشان ندارد از پدر............کسانیکه صاحبان اصلی سرزمین فلسطین هستند باید کشور اشغال شده فلسطین را ترک کنند؟ یا کسانیکه با قتل و کشتار و بمباران و.....کشور فلسطین را با زور غصب کرده و خاکش را اشغال کرده اند؟؟
آخرین اخبار