در چهارمحال و بختیاری:

زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فراهم است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: زمینه سرمایه‎گذاری بخش خصوصی در این استان فراهم است.

حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در راستای ایجاد اشتغالبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی در نشست شورای گفت‎وگوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری از فراهم شدن زمینه سرمایه‏‌گذاری بخش خصوصی در طرح‌های تولیدی و اشتغال‎زا در این استان خبر داد.

وی گفت: رفع مشکلات اشتغال و تولید در عرصه‌های مختلف با بودجه دولتی غیر ممکن، و ضرورت مشارکت بخش خصوصی در این زمینه انکارناپذیر است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال و تولید داخلی در دستور کار دولت قرار دارد.

عباسی با اشاره به جنگ اقتصادی و روانی دشمن علیه ملت ایران، اضافه کرد: با درایت، تدبیر و اتکا به ظرفیت‌های داخلی می‌توان توطئه‌های دشمن در بخش‌های مختلف را خنثی کرد.

وی ادامه داد: وظیفه و نقش شورای گفت‎وگوی دولت و بخش خصوصی، به عنوان اتاق فکر مقابله با تهدید‌ها و تحریم‌های اقتصادی دشمن مهم است.

عباسی اظهار داشت: بایستی برای پیشبرد مصوبات این شورا از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون‌های تخصصی نیز استفاده شود.

در این نشست، مشکلات صادرات محصول سیمان چهارمحال و ۳ طرح گردشگری در شهرستان‌های کوهرنگ، سامان و شهرکرد بررسی و برای رفع آن‌ها راهکار ارائه شد.

انتهای پیام/ش

نشست شورای گفت‎وگوی دولت و بخش خصوصی

برچسب ها: دولت ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار