معاون فنی و عمرانی فرماندار نیشابور:

پروژه آزادراه حرم تا حرم در نیشابور متوقف شده است

معاون فنی و عمرانی فرمانداری نیشابور گفت: پروژه آزادراه حرم تا حرم در نیشابور متوقف شده است و از مسئولان پروژه تقاضای کاهش فاصله تا شهر نیشابور و ایجاد فرعی بیشتر به سمت نیشابور را داریم .

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، عبدالناصر عرب پور معاون فنی و عمرانی فرمانداری نیشابور گفت: از ابتدای سال جاری شاهد کسری ۴۰ درصدی در اعتبارات کل استان بوده ایم که این کسری در نیشابور ۲۶ درصد رسیده است و در بعضی قسمت‌ها با افزایش و یا کاهش اعتبار مواجه شده ایم.

وی افزود:دهیاری‌های دارای ۴۱۸ روستایی در شهرستان نیشابور دارای سکنه هستند که ۳۱۵ روستا دارای دهیار می‌باشد که ۲۴۲ نفر مرد و ۷۳ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند و از سال ۹۲ تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار و گردش مالی داشته اند.
 
عرب پور درخصوص کتابخانه مرکزی نیشابور نیزگفت: احداث کتابخانه مرکزی در دستور کار است و جلساتی هم برپا شده است .
 
معاون فنی و عمرانی فرمانداری نیشابور در خصوص سفر ریاست جمهوری به نیشابور اظهار داشت : ۷ پروژه مصوبه شامل بیمارستان ۱۷۵ تختخوابی، استادیوم ورزشی انقلاب، احداث دانشکده‌های ادبیات و علوم انسانی دانشگاه نیشابور، محوطه سازی مجموعه خیام و عطار و سایت موزه شادیاخ گردشگری عرصه شهر کهن تکمیل افلاک نمای خیام و پروژه آب و فاضلاب در دست پیگیری و اجراست .
 
انتهای پیام// س. ح
 
 

متوقف شدن پروژه حرم تا حرم

برچسب ها: حمل ونقل ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.