کاهش 19 درصدی داروی قاچاق و غیرمجاز در اردبیل

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل گفت: داروی قاچاق و غیرمجاز در اردبیل در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 19 درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سرهنگ جواد تقوی، رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل افزود: در راستای ایجاد ثبات و آرامش در وضعیت اقتصادی موجود اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با انواع فعالیت‌های مجرمانه ناامن‌کنندگان اقتصاد کشور و افزایش شور و نشاط اجتماعی در اردبیل ادامه دارد.

وی از کشف 460 هزار و 852 قلم انواع داروی قاچاق و غیرمجاز در اردبیل در هشت ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: ارزش این میزان داروی قاچاق کشف‌شده در سطح استان بیش از سه میلیارد و 828 میلیون ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 19 درصد کاهش یافته است.

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل تصریح کرد: یکی از ماموریت‌های اولویت‌دار و مهم پلیس در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مبارزه با قچاق کالا و ارز بوده که در این راستا اقدامات اساسی و لازم انجام شده و مبارزه با چنین اقدامات و فعالیت‌هایی در سطح استان تشدید می‌شود.

تقوی با تاکید بر همکاری و مشارکت مردم با پلیس در راستای برخورد با متخلفان در این حوزه بیان کرد: در صورتی که در این زمینه مردم مشارکت و همکاری هر چه بیشتری داشته باشند می‌توانیم اقدامات در این زمینه را توسعه و گسترش دهیم.

انتهای پیام/ع

کشف داروی قاچاق در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار