استان لرستان با ۷ برگزیده رتبه نخست سومین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس را به خود اختصاص داد.

یوسفی دبیر جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: بیش از سه هزار اثر به دبیرخانه این جشنوراه ارسال شده بود که داوران پس از بررسی ۶۴ اثر را به بخش اصلی این مسابقات راه دادند.

وی با بیان اینکه این آثار تولیدات دانشجویان سراسر کشور در بخش‌های هنر‌های تجسمی، انیمیشن، فیلم کوتاه، شعر، داستان و مستند بود، افزود: استان لرستان با ۷ برگزیده رتبه نخست، استان البرز با ۶ برگزیده و استان‌های اردبیل و ایلام با پنج برگزیده رتبه‌های اول تا سوم جشنواره را به خود اختصاص دادند.

یوسفی ادامه داد: دانشجویان ۲۳ استان کشور در این جشنواره اثار خود را عرضه کردند که برگزیده شدن ۱۸ استان در بخش‌های مختلف این جشنواره نشان از استعداد‌های قابل توجه دانشجویان سراسر کشور است.

نیک روش مسئول بسیج دانشجویی کشور نیز در مراسم پایانی سومین جشنواره دانشجویی ققنوس گفت: بیان آرمان‌های انقلابی در قالب آثار هنری تاثیر گذاری این آموزه‌ها را بیشتر می‌کند و دانشجویان برای رفع مشکلات کشور می‌توانند در قالب هنر مطالبه گری داشته باشند.

وی با قددرانی از تعامل دستگاه‌های فرهنگی و هنری در برگزاری این جشنواره دانشجویی ابراز امیدواری کرد این جشنواره‌ها بتواند گام موثری در راستای ترویج آرمان‌های انقلاب بردارد.

سومین جشنواره دانشجویی ققنوس به مدت سه روز در دانشگاه پیامبر اعظم ساری برگزار شد.
انتهای پیام/ک


پایان سرنوشت ققنوس ها در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.