تا پایان خرداد ماه سال 98؛

36 روستای استان اردبیل تحت پوشش تلفن همراه قرار می گیرد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: با هماهنگی های صورت گرفته 36 روستای استان اردبیل تحت پوشش تلفن همراه قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل در دیدارهای مردمی خود با حضور در روستای کنسول کندی بخش مرکزی شهرستان اردبیل اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته 36 روستای استان اردبیل تحت پوشش تلفن همراه قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به سفر اردیبهشت ماه سالجاری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان اردبیل، افزود: در این سفر مصوب شد تا 36 روستای استان تا پایان خرداد ماه 98 تحت پوشش تلفن همراه شرکت همراه اول قرار گیرند که با بررسی های صورت گرفته روستای کنسول کندی نیز بعنوان یکی از این روستاها انتخاب شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل بیان کرد: اهالی می توانند مطالبات و مشکلات خود را در حوزه ارتباطی به اداره کل ICT استان اعلام کنند تا کارشناسان این اداره کل ضمن بررسی درخواست ها نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام کنند.

رزمی در ادامه صحبت های خود با اشاره به وضعیت مطلوب پوشش تلفن ثابت در این روستا گفت: ساکنین محترم در حال حاضر می توانند با تهیه و نصب مودم اینترنت در منازل خود، از اینترنت پرسرعت روستایی استفاده کنند.

انتهای پیام/ح

اینترنت پرسرعت روستایی در اردبیل

برچسب ها: روستا ، ارتباطات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضوی
۱۰:۴۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
اهالی روستا های مسدرق، لنج آباد، الرده،و چند روستای حومه از آنتن دهی تلفن همراه و شبکه های تلویزیونی دیجیتال محرومندخواهشاً رسیدگی شود.