بازگشت فکری به شاهین

محمود فکری سرمربی تیم دسته اولی شاهین شهرداری بوشهر که هفته پیش پس از باخت مقابل سرخپوشان پاکدشت استعفا کرده بود پس از مخالفت باشگاه با استعفای او، به این تیم بازگشت.

بازگشت فکری به شاهینبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فکری یکشنبه ۱۸ آذر پس از اینکه تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در دیداری خانگی مقابل سرخپوشان پاکدشت با نتیجه ۲ به یک شکست خورد در اعتراض به شرایط مالی و بی‌توجهی مسوولان باشگاه، از استعفای خود از این تیم خبر داد و سه‎شنبه استعفای خود را تسلیم مسوولان باشگاه کرد و ۴۸ ساعت به آن‌ها مهلت داد که مطالباتش پرداخت شود.

مخالفت اعضای هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با استعفای او و قول حمایت اعضای شورای شهر باعث شد محمود فکری به شاهین بازگشت و امروز تمرینات سفید پوشان بوشهری پس از یک هفته استراحت پیگیری شد.

آخرین هفته رقابت‌های نیم فصل لیگ دسته اول فوتبال کشور شنبه ۲۴ آذر برگزار شد و تیم‌ها به مدت سه هفته در تعطیلات نیم فصل خواهند بود.

قرار است به زودی جلسه‌ای در خصوص نحوه برگزاری رقابت‌های دور برگشت با حضور مسئولان سازمان لیگ، سرمربیان و سرپرستان تیم‌های لیگ دسته یک برگزار شد.

تیم شاهین شهرداری بوشهر اکنون با ۲۷ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ دسته یک قرار دارد.

انتهای پیام/ک

از سرگیری تمرینات شاهین با حضور فکری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.