مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از اختصاص بیش از 500 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به ورزش استان خبر داد.

بیش از 500 میلیارد ریال اعتبار به ورزش اختصاص یافتبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  صابر رحیمی گفت: اختصاص این مبلغ جدا از اعتبارات جاری و فصول مختلفی است که داده می شود و می تواند تاثیر بسیار زیادی در توسعه ورزش استان داشته باشد.

وی ادامه داد: توسعه ورزش استان و تقویت زیرساخت های آن همواره مورد نظر مسئولان و مدیران استانی قرار داشته و از هیچ حمایتی در این راستا کوتاهی نکرده اند که جای قدردانی دارد.

رحیمی با بیان اینکه ورزش کرمانشاه نیز استعدادهای زیادی دارد، گفت: با داشتن قهرمانان بنام در رشته های مختلف، یکی از استان های برتر ورزشی کشور هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه بیان کرد: کرمانشاه در سال های اخیر نشان داده هم می تواند میزبان بزرگترین رویدادهای ورزشی جهان باشد و هم قهرمانان و ورزشکارانش در عالی ترین سطح رقابت ها چه المپیک و چه مسابقات جهانی خوش بدرخشند.

وی در ادامه با سنگین خواندن مسئولیت روسای هیات های ورزشی، افزود: آن ها وظیفه مدیریت برنامه ها و شکوفا کردن استعدادهایی را دارند که ممکن است سال های بعد در بالاترین سطح مسابقات جهانی و بین المللی خوش بدرخشند.


 انتهای پیام/ز


  ورزش کرمانشاه استعدادهای زیادی دارد

برچسب ها: تسهیلات ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.