اجرای ۵۰ ویژه برنامه پژوهشی در کانون پرورش فکری لرستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: بیش از ۵۰ ویژه برنامه پژوهشی در کانون پرورش فکری لرستان اجرا می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمد جواد محمدی،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: بیش از ۵۰ ویژه برنامه پژوهشی در کانون پرورش فکری لرستان اجرا می‌شود.

 محمد جواد محمدی با اشاره به شعار ویژه برنامه‌های هفته پژوهش کانون با عنوان مسیر زندگی، پژوهش - مقصد، یافتن افزود: فضاسازی مناسب این هفته، معرفی و تجلیل از پژوهشگران برتر و اعضای فعال دراین زمینه وبرپایی کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی از دیگربرنامه‌های این هفته است.
وی بیان کرد: دعوت از پژوهشگران موفق وحضور در بین اعضای مراکز، با محوریت پژوهش، بازدید از پژوهشکده دانش آموزی و اجرای برنامه‌های علمی وآموزشی و بازدید‌های علمی و پژوهشی درهمه مراکز سراسر استان انجام می‌شود.
محمدی اظهار داشت: همزمان با هفته پژوهش از ۲۴ الی ۳۰ آذرماه، این ویژه برنامه‌ها در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی با محوریت پژوهشی درمراکزکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان اجرا می‌شود.
 در حال حاضر ۱۷ مرکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این استان فعال است و حدود ۱۶۷ هزار جلد کتاب در سطح این مراکز وجود دارد.

انتهای پیام /ب

۵۰ ویژه برنامه پژوهشی در کانون پرورش فکری لرستان اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.